skoogsmusen

Alla inlägg under september 2009

Av Linda - 30 september 2009 14:21

För typ en timme sen var det brandövning(: Och för alla som vill veta så har skolan världens sjukaste larm:P Det är typ en röst som säger samma sak om och om igen "brandlarm brandlarm utrym skolan omedelbart gå lungt!" och sen börjar det tjuta:P Och vi i vårat klassrum hör inte ett skit om det skulle börja brinna för vi har som ingen typ högtalare eller vad man ska säga i vårat klassrum, så himla bra!... Sen alldeles nyss gjorde jag världens jä*la tabbe; Jag låste in min nyckel i skåpet så jag gatt knippsa mitt lås:p Så nu får jag ha alla mina grejer i Sofias skåp, tack Sofia:D<3 Sen när Victor slutar ska vi Gå och köpa mat och sen gå till lägenheten "Äntligen" :D<3

Av Linda - 30 september 2009 11:39

Asså seriöst, jag visste inte ens att man kan bli såhär less:s Jag är less på precis allt och alla... Fyfan för livet säger jag bara. Nu ska jag ha "Vård och Omsorg" och sen engelska, sjukt seeegt. Vill bara hem och lägga mej och aldrig vakna upp mer...

Allt jag gör blir bara fel

Av Linda - 30 september 2009 09:22

Sitter på skolan och är skit trött:( Hade egentligen sovmorron idag, men eftersom jag sov hos Victor så gatt jag åka in med honom (seeeegt)... Blev inget sovande i stan inatt pga att Victor tog fel jä*la nyckel, Guuuud va sur jag blir:@ + att hela min dag är förstörd... Hoppas du e nöjd nu:,(<3

Av Linda - 29 september 2009 16:00

Nu ska jag och Victor till hans brors lägenhet där vi ska "bo" resten av veckan, kommer bli jätte mysigt(: Felet är bara att vi inte vet vad vi ska äta till middag:P

Av Linda - 28 september 2009 15:30

Mamma, Julia och Albin var och klippte sig idag(: Och det första albin sa när han skulle klippas sig var (Vi behöver ju bara klippa bort tuggummit och sen är vi ju klar) men riktigt så lätt kommer han inte undan;P Julia klippte en likadan frisyr som mig, så nu lär ju folk tycka att vi är ännu mer lik varann:/ Sen vågade även mamma sig på en helt ny frisyr, och hon blev såå himla fin(: Hon klippte axel långt hår med lugg(: Och självklart ska Albin vräka ur sig "Du ser ur som Willy Wonka i Kalle och chokladfabriken". Hahahahhahaha! han är bara för söt(: Sen sa jag: Men Albin hon vart ju fin. Och då säger han (gullig som han är) Ja men jag tycker ju att Willy Wonka är fin också:D

 

  

Tidigare månad - Senare månad

Presentation

Gästbok

Fråga mig

0 besvarade frågor

Omröstning

Jag hatar falska människor!!!
 Ja
 Nej
 Bryr mig inte

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28 29 30
<<<
September 2009 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards