skoogsmusen

Alla inlägg under april 2010

Av Linda - 26 april 2010 08:34

Har inte skrivit nu på ett bra tag, men som sagt har varken tid eller tillgång till någon dator:/ Men iaf så har jag haft en underbar helg:) Först i fredags så var det fest, kul o träffa lite folk:) Sen resten av helgen har jag o älskling vart hemma hos mej och bara tage det lugnt:) Spelat wii, kollat på film och bara vare ute i det otroligt fina vädret:D

Sen idag har ingen aning om vad jag ska göra:)

Av Linda - 20 april 2010 15:21

Ursäkta dålig uppdatering igen:/

Men har inte haft nån tid att skriva, och dessutom har mammas data gått sönder:(

Men iaf så färgade jag håret idag:D Lite ljusare än förra gången också köpte jag en tröja på BIKBOK:D Nu ska jag snart åka hem, får se vad det blir där:)

Av Linda - 11 april 2010 21:13

Åååh, idag va de världens finaste väder ute:D Äntligen börjar man känna att det är vår, jag o älskling har sutte ute och äte glass och bara njute idag:) Äte världens godaste middag hemma hos hans syster, grillat kött:D Och nu sitter vi bara o myser framför tvn:) Är sista kvällen tillsammans ikväll så man må ju passa på:( Fast det ska bli lite skönt att komma hem till min familj också, saknar dom:)

Busringde även till min bror idag och han gick på det:P Han e så lättlurat:P

Lov

Av Linda - 8 april 2010 13:01

Har inte haft nån som helst lust att blogga någe på hela lovet. Men nu gör jag det äntligen:) Hittils på lovet så har jag vart hos älsklingens farfar, fiskat, vart i stan, träffat folk osv:) Börjar faktiskt sakna min egna famlij lite grann:/ Idag har vi inte hunne göra så mkt, får väl se vad som händer ikväll:) Nu ska jag även passa på o lägga in bilderna ifrån operationen.


Innan operationen (operations strecket)

 



Ont som satan, men ärret blev fint:)


Tagen nyss.

 


Av Linda - 1 april 2010 14:42

Sitter just nu o bara gör ingenting med Therese:) Skulle egentligen ha datakunskap, men läraren ansåg att vi inte behövde de;D Idag ska jag o älskling till hans farfar och blir där tills på söndag:) Så inget bloggande för mej:( Men det kommer nog bli roligt där:) Idag är det första april och folk försöker lura mej hela tiden (lyckas även med det), jag är så jävla lättlurad så det finns inte:P

Kommer bli jobbigt att vara ifrån min familj hela lovet (dom betyder mkt för mej). Min bror kommer idag, som jag inte träffat på snart 1 år. Och sen imorron kommer min andra bror och hans tjej:( Jag vill träffa dom. Men det får bli en annan gång.

Sen idag ska jag lura Victor, och jag hoppas verkligen att han går på det;)

Presentation

Gästbok

Fråga mig

0 besvarade frågor

Omröstning

Jag hatar falska människor!!!
 Ja
 Nej
 Bryr mig inte

Kalender

Ti On To Fr
      1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< April 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards