skoogsmusen

Alla inlägg under januari 2010

Av Linda - 31 januari 2010 20:32

Ursäkta den dåliga uppdateringen. Helgen har tillbringats i stugun:) O jag har verken haft tid lr ork till o sitta vid datan. Har vart en väldigt rolig helg faktiskt, vi har sjungt Singstar o bara umgåtts:) Ingen tvivel om att jag gärna åker dit igen:D 

Jag har vart lite orolig i helgen och inte kunnat slappna av riktigt. För veckan som kommer nu ska jag få svar på vad min knöl är för något:/ O jag är så himla orolig att det ska vara något allvarligt. Kunde knappt sova inatt pga att jag va så orolig:/ Skulle egentligen på samatal imorron, men jag känner att jag inte orkar så jag skippar det och ska jobba med engelskan ist.

 

I'm afraid of the dark

  

Av Linda - 28 januari 2010 20:53

  

Javisst måste man bara ha den här väskan med inbyggd toalett, gör garanterat succe överallt, dessutom behöver du inte leta upp en toa när det börjar trycka på. Ja herregud vad folk kan hitta på! Håll med om att den dock är elegant:)

Av Linda - 28 januari 2010 20:06

Happ, sitter hemma o gör inte så mkt. Funderar på vad man ska göra i helgen. Några som vill att jag ska till Bispen, men vet inte riktigt om jag orkar:/ Vette faaen om jag ens orkar gå på skolan imorron. Får se hure blir. Efter skolan idag va jag iaf med älskling en stund på stan o sen åkte jag hem. Sov hela vägen hem, så jävla skönt:) Sen ikväll ska jag ta en lååååång varm dusch o prata med älskling:)

 

 

Av Linda - 28 januari 2010 14:51

Sitter och har datakunskap, men jag mår inte så bra:/ Först har jag typ inte sove något inatt o sen har jag inte komme över chocken sen igår. Just nu vill jag bara att Älskling ska vara här o hålla om mej o säga att allt blir bra:,( Jag har vart skakis hela dan o jag har berättar för de närmaste vad det handlar om. Dom tog det ganska bra och jag vet att dom finns o stöttar till 100%. Jag skulle inte byta dom för allt i världen.

Min familj spelar en stor roll i detta också, det är skönt att veta att dom finns där för mej hur det än går.

 

Jag älskar er<3

Av Linda - 27 januari 2010 19:20

Idag va jag som sagt hos Dr o kollade knölen på min hals. Den undersökningen slutade med att dom gjorde (biopsi) vilket innebär att dom stack en nål in i knölen "från utsidan" för att få celler ifrån knölen och de gjorde jävligt ont kan jag säga:/ Tur att jag hade med mej en vän:) tack "du vet vem du är":) Sen när vi gick tillbaka till skolan snöade det asa mkt, va helt täckta me snö när vi kom in igen:P Sen började jag må jätte dåligt, fick ont i halsen, ont i huvve o va helt slut i kroppen. Så jag åkte hem:) Fick inga bra nyheter från Dr, men säger inte mer om de förns jag fått provsvar.

Lägger ut bilderna från går dagen nu:)

 

Jag o syster:)

 

 

Hära stack dom in nålen (2ggr)   

 

Jag o bror:)     

 

Hahahahahaaha:P     

 

Konstig bild:P Full me röök     

 

Klanten ramla o väntade på att jag skulle hjälpa han upp:P          

Av Linda - 27 januari 2010 06:10

Gomorron folket:)

 

Har precis vaknat så jag ska göra mej i ordnning:) Har ont i benen igår efter att jag o lillebror åkte skidor hela kvällen;D Tog lite kort, men hinner inte lägga in dom nu. Idag ska jag till Dr på önh:/ Seegt... Sen tbx till skolan o sen ner på stan o träffa älskling en stund:) De är så tomt när han inte är här:/ Önskar han kunde vara här hela tiden... Men snart fyller han ju 18 så då blir allt mkt bättre;D

 

Näe, nu ska jag göra mej i ordning:P

 

  

Av Linda - 26 januari 2010 11:12

Just nu har jag engelska o ska försöka göra klart min turist grej. Men jag suger på engelska o jag vet inte vad jag ska skriva:/ Efter det här har vi bara 2 lektioner till på oss. O då ska vi ha gjort klart själva Word grejen o sen hunne gjort en PowerPoint också:S Jag hatar det här. En bra sak är iaf att provet gick bra. Svarade på alla utom 4 typ. Så jag känner mej rätt nöjd:)

 

Aja, nu ska jag göra lite nytta:)

Av Linda - 26 januari 2010 06:07

Igår kväll blev en lyckad kväll:D Först fick vi på Donken o sen gick vi o kollade på Göta Kanal 3:D  Filmen var inte så bra som jag trodde den skulle vara, jag trodde man skulle skratta mer:/ Tror älskling tyckte likadant, fast han skrattade iaf mer än mej:P Sen efter det så satt vi på BT o väntade på bussen i över 2 timmar:/ Fast under dom 2 timmarna blev det mkt skratt o mys:D Finns ingen underbarare person än min älskling:D

Just nu spelas The Basaballs på radion, o man kan inte sluta sjunga med:) Dom e ju såååå jävla bra:D

Kl 09:15 ska jag ha prov i hjärtat o cirkulationen, o jag vet att det kommer gå åt helvete:/ Jag har glömt bort allt, jag är så jävla lyckad (inte)... Aja, nu ska jag göra mej i ordning:)

 

Önska mej lycka till!:D

Presentation

Gästbok

Fråga mig

0 besvarade frågor

Omröstning

Jag hatar falska människor!!!
 Ja
 Nej
 Bryr mig inte

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11
12 13
14
15 16 17
18 19
20
21
22
23 24
25 26 27 28
29
30
31
<<< Januari 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards