skoogsmusen

Alla inlägg under november 2009

Av Linda - 28 november 2009 23:04

Nu har det gått över en vecka utan dej. Jag saknar allt som har med dej att göra. Din lukt, din röst, din närhet. ALLT! Dina kyssar och dina kramar. att få höra dej säga att du älskar mej:,( Näe, det kommer nog inte hända igen. Jag älskar dej över allt annat, har alltid gjort och kommer alltid göra. Det finns inga ord i världen för hur mycket du betyder för mej. Jag vill bara att du nångång ska förstå och besvara mina känslor så att vi kan börja om igen. Jag vill verkligen vara med dej. Varje minut utan dej känns som en evighet. Jag vill somna breve dej och vakna upp vid din sida. Få ligga breve dej när du sover och höra på dina andetag. Lägga mitt huvud på din bröstkorg och bara njuta av din närhet. Du kommer nog aldrig förstå hur mycket jag saknar dej:,(
Men hur det än är så önskar jag att du kunde besvara mina känslor.

Det jag fick veta idag var droppen jag älskar dej över allt annat vrf kan du inte bara förstå det?

Av Linda - 28 november 2009 22:48

Jag litade på det du sa. Jag trodde verkligen att du menade det du sa för en gångs skull. Men där ser man hur jävla fel man kan ha. Jag trodde på det här, jag gjorde verkligen det. Näe hädan efter ska jag aldrig lita på nån. JAG HATAR DIG!!!

Av Linda - 28 november 2009 09:13

Igår åkte jag till pappa, för man blev bara dissad av kompisarna där hemma:/ Så igår gick jag, min bror och 2 kompisar ut på byn:) Först gick vi bara runt o pratade lite och då kommer det en gubbe med hund och börjar moppsa upp sig:S Och efter ett tag så frågar han bror min om han vill slåss:P Jag höll på att garva ihjäl mej:P Sen gick vi bort till UG och träffade lite folk där:) Träffade bla Jennifer som låg på BB samtidigt som mej:P Sen gick vi ut igen och typ gick runt och pratade. Och då hände det som inte fick hända:( Men det behöver ingen veta vad det är... Aja ångrar allt som hände igår efter att vi vart på UG. Mitt liv suger

Av Linda - 27 november 2009 17:51

Idag har jag vart med mamma och Anders på stan:) Vi månads handlade och jag passade även på att köpa hårfärg:) Så på söndag eller imorron ska jag färga håret och sen kommer jag för hoppningsvis få mina linser nästa vecka:D Jag beställde ett par klarblåa:) Mamma tyckte att om jag ändå skulle beställa något så skulle jag ta något som stack ut. Och egentligen har jag jätte mörkbruna ögon, så nog kommer det synas alltid:P

Av Linda - 26 november 2009 12:56

Jag satt och funderade förut på hur jag skulle se ut med en annan ögonfärg:) Och då kom jag på att jag ville testa en gång för att se. Så jag googlade och fick fram en sida som jag tyckte va bra och hittade precis färgen jag ville ha:D GRÖNA! Fast sen när jag satt och kollade runt där så hittade jag ett par blåa också som jag funderar på. Jag har total beslutsångest:/
 Hur som helst så finns linserna Här:)

Av Linda - 22 november 2009 16:59

Har just suttit och läst en "föredetta" kompis blogg:) Jag tyckte hennes senaste inlägg va roligt, för det handlade om mej:P Jag tycker att alla ska läsa det och njuta av hennes konstiga fantasi:P Vissa saker stämmer. Men inte att jag snackat skit om henne bakom ryggen och att jag sovit hos henne för att jag inte fått sova hos Victor. Men aja. Läs och njut:P http://saraimittenavsvergie.blogg.se

Av Linda - 21 november 2009 18:19

Igår blev mitt hjärta krossat igen:,( Jag och Victor bråkade och sen sa han: Om den här kvällen slutar dåligt, då vet du vad som händer. Och då blev jag ledsen och grät hela vägen ner till stan. Också helt plötsligt säger han: Jag vill inte att det ska vara vi längre. Min värld rasade och mitt hjärta krossades. Jag va så jävla dum som gick på att det skulle vara vi för alltid. Hur kunde jag vara så jävla dum?:,( Jag har gråtit sen han åkte hem igår. Hela tiden när jag gick runt på stan, under hela bion (skulle egentligen kolla med Victor), hela bussen hem och när jag kom hem. Sen hela dan idag. Exakt allt påminner mej om honom:,( Jag vill inte vara här längre, jag har inget här att göra. Jag kan inte leva utan honom, det går bara inte. "häng inte upp dej på mej, du måste gå vidare". Jävligt lätt att säga för någon som gör slut:,( Jag har levt med honom i över 2 år, lätt att inte hänga upp sig på någon då. Och jävligt lätt att gå vidare. Inte precis. Jag vill inte gå vidare, för mej kommer det alltid vara vi. Folk får tycka att jag är störd, men jag aldrig komma över honom. På måndag ska han ha tillbaka alla sina grejer, jag kommer gråta ihjäl mej. Jag vill inte ha det såhär, det skulle vara vi:,(   

Av Linda - 19 november 2009 20:33

Nu ska jag duscha, sen ska jag packa och sen ska jag sova:) Är jätte trött och har varit helt död på alla föreläsningar, filmer osv som vi kollat på den här veckan. Så ikväll ska jag försöka lägga mig någorlunda tidigt:) Imorron ska vi först kolla på "överlevande från förintelsen" som verkar väldigt intressant efter som att jag är intresserad av sånt:) Efter det så ska vi ha "avslutningsfest" som dom kallar det, har ingen aning om vad det innebär. Men jag antar att det blir typ saft och bullar:P Sen ska jag och Victor ner på stan och äta (kina kanske) och sen kolla på bio:D Vi ska kolla på "2012" som är 2tim och 45min så om vi har tur hinner vi precis med den sista bussen hem. Annars får vi väl vara lodisar för en dag:P Hoppas det blir en bra och mysig kväll iallafall, för sen åker han till Alby och blir där tills på torsdag:,( Kommer sakna han jätte mycket:( Menmen, får ju iallafall träffa han innan han far och när han kommer hem. Hoppas att han inte hittar på något när han är där borta, för då är det över:/ Aja, nu ska jag duscha:D

Ha en bra kväll allihopa:)

Presentation

Gästbok

Fråga mig

0 besvarade frågor

Omröstning

Jag hatar falska människor!!!
 Ja
 Nej
 Bryr mig inte

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5
6
7 8
9 10 11 12 13 14 15
16
17
18
19
20
21 22
23
24
25
26 27 28
29
30
<<< November 2009 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards