skoogsmusen

Alla inlägg under december 2009

Av Linda - 31 december 2009 10:49

Gott nytt år allihopa:D

Hinner inte skriva någe nu, måste springa ut till bussen till Sandra:)

Bilder från kvällen kommer förhoppningsvis in imorron:)

 

Av Linda - 30 december 2009 23:15

Oj, glömde skriva igår innan jag la mej:P Men aja, kan ju inte skriva jämt... Har just sutte o kolla på tv med syster:D Härligt o bara umgås med familjen:) Familjen o nära o kära må ju va det bästa som finns<3 Idag har jag iaf sutte o mixtrat lite med Locktången som syster fick i julklapp o pratat med Sandra i telefon typ 2 timmar i sträck x2:) Vi lockade, plattade, lockade plattade etc. För o prova på alla funktioner:P vart faktiskt väldigt nöjd över resultatet med små lockar, så imorron blire lockigt hår:D På tal om imorron så är det ändrade planer:) Tänkte först gå på fest nere på byn med allt annat folk, med ist så tillbringas denna dag med underbara Sandra o hennes familj:D Kommer bli lite annorlunda än vad jag är van vid eftersom att jag firat nyår tsm med "han" 2 år i rad:( Men det ska nog gå bra (hoppas jag)... Om inte annat så får väl Sandra sitta o trösta meh:P Kommer att ta många kort imorron iaf, o jag SKA få med Sandra på kort:P Hon är en sån person som kryper ihop o gömmer ansiktet så fort kameran kommer fram:P Inte bra Sandra, inte bra;) Aja, Sandra är bra på många sett:) Men inte på att fastna på bild;) PartyPinglan är i farten på FB o tror att jag o Sandra kommer sitta hemma o mögla på nyår, men det kan han ju glömma:P För det första kommer vi varken vara hemma hos henne lr mej:P O för det andra kommer vi definitivt inte att mögla:P Aja, nu ska jag gå o lägga mej så att jag inte snarkar på 12 slaget imorron:P (Sandra påminnde mej om att man måste sova för o orka vara uppe):P Ajust, en sista grej. Jag glömde bort hur gammal jag va idag när jag pratade med Sandra i tele:P

S: Ska jag fråga mamma om du får ta med dina cider?:P

L: Haha a gö de, men säg sen att vi bara skämta:P

S: haha ok ska göra de:P

L: Haha bra de:P

S: Men ta med dom ändå..

L: Haha men hallå, jag e 15 år o dessutom va de seriöst ett skämt:P

S: Ehm va, jag är ju 16 o vi är född samma år. Hur gammal är du egentligen?

L: haha ajust ja, faan vilket minne man har:P

 

Asså seriöst så har jag trott hela tiden att jag är 15:S Jag må ju gå till en hjärnskrynklare:P

 

Gonatt:)

Av Linda - 29 december 2009 18:35

Större delen av min dag har tillbringats på en dansmatta med min bror:P Är asa trött i kroppen o asa ont i ena foten:P Senare ikväll blire nog till o installera sims3 på mammas data o nörda de hela natten kanske:P Nu ska jag prata med Sandra lite, får se vad det blir senare:)

 

 

Av Linda - 29 december 2009 12:56

Hahahaha, min lillebror är bara föör sööt:D Katten va nyss o klättrade i granen (vilket han inte får). Och rev ner de flesta julgranskulorna. Och då kom den elake albin fram o frågade ut katten vrf han gjorde som han gjorde. Och då sa han bla: Vafaaen katt jävel varför gör du sådär, du får inte klättra i granen, fattar du, ut med språket nu, haru nått hemligt laboratorium eller?? Haha han e så himla gullig:P Katten har vart helt galen hela morron:P Idag ska jag bara ta det lugnt med familjen tror jag:) Spela spel o bara mysa... De e faaen flera meter snö ute (dålig på ögonmått);) Hatar verkligen snö. Eller de e egentligen inte själva snön jag hatar utan kylan som kommer med den:/

 

Ha en bra dag allihopa:)

 

Love you sis:D

  

Av Linda - 28 december 2009 22:51

Nu har jag äntligen komme hem till mamma igen:) (lr a för en timme sen kanske) Har fått min present ifrån syster, en ljudbok:) Kan va väldigt skönt att ligga o lyssna på om kvällarna:) Tack käraste syster:D Sitter nu o gosar med katten o tänker tillbaka till min förra katt:/ Han va så himla fin o underbar o jag fattar inte hur man kan köra över en katt o sen bara fara där ifrån. Asså om man nu vet att man kört över den, vilket den här personen gjorde:,( Fyfaan va jag hatar sånna personer. På tal om de va vi påväg o köra över en hund påväg hit:S Det va en svart hund som bara sprang rätt ut i vägen (vi körde på skogsväg) o de gjorde ju inte saken bättre. Men iaf, hunden sprang rätt ut i vägen o fick för sig att springa/gå framför bilen. O pappa fick inte stopp för det va så jävla halt ute. Men precis när det bara va nån centimeter mellan hunden o bilen så fick pappa stopp. Jag o syster fick sån jävla panik att det inte finns ord för det. Snart blire nog sängen, har haft migrän större delen av kvällen:/ Orkar egentligen inte sitta vid datan för det gör så jävla ont i huvve av starkt ljus:( Varje gång jag har migrän så tänker jag på "han", för jag kommer ihåg hur mkt han ställde upp när jag va sjuk eller mådde dåligt:,) Det gör ont o tänka på, men ändå kan jag inte låta bli. Han va lr a är världens underbaraste person, och jag älskar honom mer än själva livet...

 

Du är saknad

    

 

Av Linda - 28 december 2009 16:50

Har precis komme hem efter en liten biltur runt byn:) Sitter o väntar på att maten ska bli klar, e asa hungrig:/ Efter deblire chokladpudding o sen bär de av till mamma:D Nu ska jag fortsätta o nörda sims3:P

 

   

 

  

Av Linda - 28 december 2009 11:48

Vaknade precis, fattar inte hur jag kan sova såhär länge:S Somnade inte på direkten igår som jag misstänkte. Jag kan inte släppa honom,han finns i mina tankar hela tiden. Jag saknar verkligen att få hålla om honom o känna hans mjuka läppar emot mina:,( Jag älskar han över allt annat. Nu ska jag kolla på Saltkråkan med min bror:) Herrå!!!

 

Av Linda - 28 december 2009 02:12

Kom nyss hem efter att ha tillringat kvällen hos grannen:) Härligt att vi är vänner igen så att vi kan prata om allt:) Va lite stelt ifrån början, men sen babbla vi på som faaen:P Har verkligen saknat allt de där:/ Min käre kusin hörde inte av sig o fick höra ifrån hans syster nu att han for hem efter bion:/ Menmen, ny dag imorron:) Ska väl snart sova, e asa trött. Men det känns inte som att jag kommer kunna sova för att jag kan inte sluta tänka på ******:/ Saknar han så himla mkt:,( Men jag må ju iaf försöka o sova så jag inte sover bort hela dan imorron:P

 

Hade svårt o välja kvällens låt, men det får bli "Photograph" med Nickelback:)

 

 

Presentation

Gästbok

Fråga mig

0 besvarade frågor

Omröstning

Jag hatar falska människor!!!
 Ja
 Nej
 Bryr mig inte

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8 9
10
11 12 13
14 15
16
17
18
19
20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30 31
<<< December 2009 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards