skoogsmusen

Alla inlägg under mars 2010

Av Linda - 29 mars 2010 08:46

Har inte kunna skrivit någe på ett tag pga att datan hemma e trasig och har inte haft tid o göra det på skolan. Men nu ska jag försöka fortsätta:) I helgen har det inte hänt så mkt, gick på stan i fredags med Victor o Karin:) Köpte 2 tröjor:D Sen for jag till torvalla med lillasyster o en kompis till henne o sov där tills på lördan, sen for jag hem o har bara latat mej sen dess:P Efter skolan idag ska jag nog fortsätta kolla efter kläder o vara med älskling:) Har inte vart med han i helgen:( Längtar jätte mkt till lovet, för då får jag vara me han jätte länge:D

Oro

Av Linda - 22 mars 2010 08:38

Har inte skrivit något i helgen för att jag har vart hos älskling och har velat spendera så mkt tid som möjligt med honom:) I lördags så va vi med Sara och nå kompisar till Victor o kollade på film:) Sen sov vi där me Sara. Sen igår så vaknade vi runt 9 o låg o degade i soffan och busade med hundarna som Sara va hundvakt år:D Sen runt 11 gick vi hem till Victor, åt frukost och gick ut på sjön med Micke, Mårten, Thea och Freja:D Victor, Micke o Mårten fiskade medans jag o Thea gick runt på isen och solade:) De va så hiiiiimla fint väder igår!!!

 

Har typ inte sove något inatt pga att jag har vart så himla orolig över vad vi ska få för besked idag:(

 

Menmen, om en timme ska vi få manikyr, då blire nog bättre;)

Av Linda - 19 mars 2010 08:24

Sitter i biblioteket o funderar fortfarande på vad jag ska ha för frisyr:/ Snelugg har jag bestämt mej för iaf men sen vet jag inte:/ Syster ska okcså klippa sig idag så man kanske kan få insperation från henne:P Totalt beslutsångest asså. Sen idag så blir det som sagt till åka till älskling:D

Av Linda - 18 mars 2010 14:26

Just nu har vi egentligen datakunskap, men vi har ingen lärare så palla vara där:-O Så ist så sitter jag i biblioteket o bara kollar runt lite:) Längtar just nu jättemkt till imorron, för först ska jag klippa mej o sen far jag till älskling:D Grejen e den att jag inte har någon aning om hur jag ska klippa mej:S Har funderat på o klippa raklugg, men nu har jag börjat ångrat mej för jag tror inte det passar mej. Får väl se hur det blir:)

 

Börjar bli sjukt nervös också över vad jag kommer på för besked på måndag:/

Av Linda - 17 mars 2010 08:52

Sitter i sunes och pluggar på provet som vi har sen idag:/ Kommer gå skit dåligt känns det som. Idag blir det nog bara till o sitta hemma o tråka som vanligt:( Har fortfarande jätte ont i såret:(

 

Det här händer bara inte

  

Av Linda - 16 mars 2010 12:48

Sitter på skolan o har jätte ont i halsen, lr ärret rättare sagt:/ Har haft ont hela dan och är svullen. Så Pernilla ska ringa till barnmottagningen så jag fåt en tid där o kolla vrf det är så. Igår kväll va det myskväll med älskling:D Finns ingen bättre än han.

 

Vill absolut inte ha måndag, för då får jag besked om vad det är:,(

Av Linda - 15 mars 2010 15:32

Träffade Wille o Kim för en stund sen. O wille fick för sig att han ville byta telefon me mej. Han va helt jävla seriös:P Bara de att min e värd mer än hälften så mkt än hans o hans e mkt mkt bättre än min:P Men men, nånting o tänka på:P Har alltid velat haft en touch:)

 

Ska man lr ska man inte?:-O

  

Av Linda - 15 mars 2010 14:29

Hääärligt o va tillbaka i skolan igen iaf. Efter ett lååångt tråkigt lov så kan jag ärligt säga att det är sjukt sköönt. Imorse tog jag bort stygnen, känns väldigt skön o ha dom borta. Såret har läkt väldigt fint:) Syns bara som ett litet streck, o jag va jätte orolig för att det skulle synas jätte väl:P Idag blire stan:D

Presentation

Gästbok

Fråga mig

0 besvarade frågor

Omröstning

Jag hatar falska människor!!!
 Ja
 Nej
 Bryr mig inte

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9 10
11
12
13
14
15 16 17 18 19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards