skoogsmusen

Alla inlägg den 26 maj 2010

Av Linda - 26 maj 2010 22:05

Idag var jag och älskling nere på stan och kikade runt när han plötsligt säger att jag måste gå någon annan stans en liten stund för att han skulle fixa en överraskning:) Så jag gick in på Gina och kollar fram och tillbaka. Precis när jag ska gå in på en annan affär så kommer han med blommor som han har köpt till mej:D Jag blev så himla glad så jag kunde inte sluta le på hela dan, ler fortfarande:) När jag öppnade och kollade på blommorna lite så såg jag att det var röda jättestora röda rosor:D

Det första han sa när han gav mig blommorna var att förut när han hade varit där inne så hade han sett ett kort som han ville ge mej också, men nu fanns det inte kvar. Och då fattade jag det som att han inte hade köpt något kort (men det gjorde absolut ingenting). Men sen när jag kom hem och skulle sätta blommorna i en vas så ser jag världens underbaraste finate kort:D

Efter att jag fått blommorna så gick vi och fikade, jättegott och mysigt:)

 

Jättefina rosor:D (ser rosa ut, men är röda)

 Underbart kort:) 

 

Finns ingen underbarare människa:,)

           

Tidigare månad - Senare månad

Presentation

Gästbok

Fråga mig

0 besvarade frågor

Omröstning

Jag hatar falska människor!!!
 Ja
 Nej
 Bryr mig inte

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Maj 2010
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards