skoogsmusen

Alla inlägg den 2 januari 2010

Av Linda - 2 januari 2010 23:02

Ahaop imorron ska vi till Bräcke o blir nog där till på måndag...Har typ inte vart hemma någe de här lovet. Först åkte jag till pappa o va där över jul osv, kom hem den 28:de. Sen den 31 åkte jag till Sandra o har vart där tills idag. Sen far vi till bräcke (som sagt) o sen på tisdag ska jag till sollefteå o blir där till på onsdag o sen ska jag försöka hinna in till stan o umgås me folket där också... Aja, får skylla meh själv:P Men det är ganska skönt för jag har som inte "haft tid" att tänka på allt det dära om "han" så det har vart ganska skönt. Men visst har "han" dykt upp i mina tankar för de, men inte lika mycket. Nu ska jag fixa någe o äta o sen sätta mej o kolla på tv med mamma:) Lär ng bli datan senare ikväll också:P

 

Ha en fortsatt trevlig kväll:)

 

 

Miss u too much

 

  

Av Linda - 2 januari 2010 21:22

Kom hem från Sandra för ungefär 2 timmar sen:P Har haft det väldigt roligt på nyår osv:) så nu tänkte jag lägga upp lite bilder från idag o nyår:) Det är lite många bilder, men om man inte orkar kolla så må det väl vara så då:P

Bilderna är i helt fel ordning, det blir baklänges:P

 

Vira, Kula o Amber:D 02-01-10

  

Hans o nån Erik (lägg märke till att han snott täcket som jag skulle ha):@

Haha när man kom hem ifrån nyårs firandet så möttes man av en glaad nyfylld (full) 18-åring:) Grattis till han:P 01-01-10  Hans hade en jäkligt mysko, men trevlig person med sig:P 

Efterrätt:D   Haha vi spelade "tjejsnack" o jag fick fegiskort:P (GALEN)  Varmrätt:D Mums!!!  Lotten, som vi var hos:)  Lillprinsessan Beccis:)  Jakob  SKÅÅÅL!!!  Förrätt:D  Filip  Haha, Tove skulle äta en hel sked med ketchup (stavning) för annars skulle hon också få ett fegis kort:P   

Stig:)   

Jag skulle säga "sex laxar i en vaxad laxask". O herregud vad bra jag va säger jag bara:P Noooot!!!  Lina skulle stå på händer:P  Inte den enda fegisen här:P  Sandra skulle skriva sitt namn med en penna i vardera hand;P   Myys i soffan:D<3  Asa goda  Folk  Beccis:)  Lottens hund  Marie  OMG!!! Jag fick ett kort på Sandra med öppna ögon:-O Fast ist så gapar hon:P    Snyggast:P  Kalle:)   

    Kalle gjorde nå mongo med sina ögon:S Såg asa äckligt ut...  Tolkning efter skoter:D    Gruppfoto:)   

Ehm, en flummig Kalle:P  Sandra o Beccis    Asa kul med snöänglar, lr va säger du Sandra?:P        Vovvar:)  Lina mular i sig korv:P    Ojojoj, fråga inte:P      

Presentation

Gästbok

Fråga mig

0 besvarade frågor

Omröstning

Jag hatar falska människor!!!
 Ja
 Nej
 Bryr mig inte

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11
12 13
14
15 16 17
18 19
20
21
22
23 24
25 26 27 28
29
30
31
<<< Januari 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards