skoogsmusen

Alla inlägg den 8 januari 2010

Av Linda - 8 januari 2010 23:32

Nu blire sängen för mej:) Mamma tvingar mej till o "vända" på dygnet... Jag klarar aldrig av det, men nu ska jag iaf försöka:P Så nu säger jag gonatt:) O dom som tänker fortsätta vara uppe får ha en fortsatt trevlig "natt":D

Av Linda - 8 januari 2010 19:47

Idag har jag inte hunne sktivit nånting. Vaknade kvart över 1 idag o hade jätte ont i huvudet o i knölen på halsen. Så mamma ringde till Dr o vi fick en tid tjugo över 2... Så jag hann bara o klä på mej o diska sen gatt vi åka. När vi kom dit så pratade vi med Dr o sen fick jag ta sänka o halsprov:/ Sen så nu ska do skicka en remiss till ÖNH stan så jag ska få en tid där för o kolla upp vrf jag har ont i huvudet hela tiden o vrf jag har en knöl på halsen. Knölar på halsen kan tydligen vara allvarligt, o de gjorde ju inte saken bättre:( Sen jag kom hem har jag bara pratat med "hemliga" personen;) Trevligt säger jag bara;P O NU vill jag ha måndag, för jag vill träffa "hemliga" personen + att jag kanske ska sova med personen i stan hela veckan:D Hoppas hoppas hoppas:D

 

 

Presentation

Gästbok

Fråga mig

0 besvarade frågor

Omröstning

Jag hatar falska människor!!!
 Ja
 Nej
 Bryr mig inte

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11
12 13
14
15 16 17
18 19
20
21
22
23 24
25 26 27 28
29
30
31
<<< Januari 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards