skoogsmusen

Alla inlägg den 25 januari 2010

Av Linda - 25 januari 2010 15:21

Sitter på skolan o väntar på att älskling ska sluta:) Då ska vi ner på stan o kolla kläder och sen blire bio:D Vet inte riktigt än vilken, men hur som helst kommer det bli mys:D Vaknade imorse o hade jätte ont i huvvet, och det hjälpte inte med ipren. Och det fortsatte hela dan enda tills lunchen. O jag va jätte nära på o åka hem, men tur att jag inte gjorde de då;) Helgen har vart bra, bara sutte o myst hela dagarna:D

 

Sitter o skriver med mamma på FB o då skrev jag "Vgd" o fick "Svd" tillbaka:P O jag fattade faaen inte va hon mena så jag gatt o fråga. O då sa hon att det var en förkortning för "Sitter vid datan":P Haha gamlingar ska inte sitta vid datan, det skadar deras små hjärnor;) Fast mamma e inte så gammal egentligen:)

Blir sen kväll o tidig morron så jag må fortsätta o träna lite på provet nu:)

 

Ha det bra;D

Presentation

Gästbok

Fråga mig

0 besvarade frågor

Omröstning

Jag hatar falska människor!!!
 Ja
 Nej
 Bryr mig inte

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11
12 13
14
15 16 17
18 19
20
21
22
23 24
25 26 27 28
29
30
31
<<< Januari 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards