skoogsmusen

Alla inlägg den 6 januari 2010

Av Linda - 6 januari 2010 22:39

Åh herre jävlar va tiden går fort:S Började spela sims runt typ 8 o har inte kollat på klockan sen dess, o nu e juh faaen klockan 20 i 11:S Helt inne i spelet:P Just nu känns det som om jag blitt helt 4-kantig o jag har jävligt ont i baken:/ Ska nog gå upp o fortsätta o kolla på Greys (om jag inte somnar):P Men först må jag äta något, min mage kurran:/ Äre varmt ute imorron (vilket jag tvekar på) så ska jag ta fram längdskidorna o släpa ut min lillebror:D

 

Ha en bra kväll allihopa:D

 

  

Av Linda - 6 januari 2010 19:32

Hejhej;)

Nu har jag sutte o nörda Greys i 2 timmar, så nu har jag bara ungefär hälften kvar:P Vette faaen om jag orkar kolla klart på hela ikväll, finns juh en dag imorron också;) Just nu sitter jag o äter nån chokladkräm som grannen kom över med, asa god:D Hela mitt lov har gått till o svullat mat o godis + lata mej. Jag tror jag måste börja träna så jag inte blir feet:-O Skulle inte gillas...

Ett löfte de här året är att jag ska börja träna, sen får vi ju se hur det blir me de:P Träning osv är inte min starka sida... Aja, nu ska jag nörda sims3 igen:) Sen får vi se va det bli:)


Ha en fortsatt bra kväll:)<3

 

  

Av Linda - 6 januari 2010 14:05

Gomorron allihopa:)

 

vaknade för ungefär 2 timmar sen, men har vart lite upptagen med o nörda igenom 2 avsnitt av Greys Anatomy:D Gick o la mej kl 4 inatt o har sovit jävligt sköönt faktiskt:P Vaknade av att katten bet mej i tårna, men annars hade jag nog fortfarande sovit nu:P Idag ahr jag ingen aning om vad jag ska göra, tänkte åka lite längdskidor, men det är nog inte så sköönt i -27 grader:/ Är ensam hemma dessutom, o de e ju sådär lagom kul:/ Så antar att min dag kommer gå till o nörda igenom hela säsong 5 av Greys:P

 

Nu ska jag göra frukost, men kommer nog skriva lite senare:D

 

 

      

Presentation

Gästbok

Fråga mig

0 besvarade frågor

Omröstning

Jag hatar falska människor!!!
 Ja
 Nej
 Bryr mig inte

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11
12 13
14
15 16 17
18 19
20
21
22
23 24
25 26 27 28
29
30
31
<<< Januari 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards