skoogsmusen

Alla inlägg den 7 oktober 2009

Av Linda - 7 oktober 2009 11:41

Asså jag har alltid tänkt på vad ordet kärlek betyder egentligen... I alla ordböcker står det "stark känsla", men kärlek är ju så mycket mer än bara en känsla. Kärleken är komplicerad men ändå så underbar, de flesta människorna kan söka i helan sitt liv efter den "stora kärleken". Men är det verkligen så självklart att det finns? Asså jag vet ingenting. Jag anser att jag själv har hittat min "stora kärlek", jag anser det för att han är det enda jag tänker på, det pirrar i magen när jag ser honom och tiden står stilla när han kysser mej. Det är min syn på kärlek, sen finns det säkert jätte många som har en egen syn på det hela. Kärlek för dom kanske är något helt annat än det där pirret i magen och sömnlösa nätter. Asså egentligen kärlek kan vara allt från syskon kärlek till kärlek till ett djur eller vad som helst, vem har egentligen sagt att det måste vara mellan två personer? Kärleken är helt sjuk ibland. Det kan även vara så att två stycken av samma kön blir kär i varandra, det är ju hur vanligt som helst. Det är ju nästan lika vanligt som att två av motsatta kön är kär i varandra. Så jag fattar inte varför så många tycker det är fel på homosexuella:s 

Aja, nu har jag iallafall sagt vad jag tycker om kärlek osv. Ni får gärna kommentera och berätta om eran syn på kärlek:)

 

 

  

 

Av Linda - 7 oktober 2009 08:36

Jaha då sitter man på skolan igen. Vaknade kvart över 6 och går ut till bussen halv 7, så jag hade en kvart på mej att göra mej i ordning... Fick veta igår att det går en björn i skogen där jag står och väntar på bussen och hur jävla läskigt är inte det att stå där i mörkret o vänta på bussen??:s Han går runt o typ skriker lr vad man nu ska säga där uppe i skogen hela tiden och i morse så hörde jag honom... Jag funderade på o springa hem, men då skulle jag bara verka feg och det är det sista jag vill:P Så jag stod kvar där med hjärtat i halsgropen och bara väntade på o få se den. Men bussen han komma innan dess:( Det var/är svinkallt ute och snön som föll igår ligger kvar, fyfaan vad jag hatar snö, asså det finns inget värre:s Det är kallt och blaskigt så jävla onödigt + att jag har hål i mina skor:( Börjar inte förns 10, så jag har ingen aning vad jag ska göra, sjukt segt säger jag bara... Menmen, efter skolan blir det stan med älskling:D<3

Presentation

Gästbok

Fråga mig

0 besvarade frågor

Omröstning

Jag hatar falska människor!!!
 Ja
 Nej
 Bryr mig inte

Kalender

Ti On To Fr
      1
2
3
4
5 6 7 8 9 10
11
12 13 14 15 16 17 18
19
20
21
22
23 24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Oktober 2009 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards