skoogsmusen

Alla inlägg den 18 oktober 2009

...

Av Linda - 18 oktober 2009 21:46

Låg nyss och gosade med katten på soffan och somnade:P Är så himla trött så det finns inte. så nu ska jag väl upp och lägga mej. Och förhoppningsvis sova, om jag kan. Ja saknar Victor så himla mycket, vill att han ska vara här:( Aja, gonatt:)

Av Linda - 18 oktober 2009 00:30

Sitter och goasr med hårbollen:D Fast han e inte på nått vidare goshumör, han vill bara bita i mina snören på tröjan:PJag saknar min underbara Sara hur mycket som helst:( Men på lovet blir det nog att jag åker till Gällö, och då ska vi bara choklad tårta för jag fyller år:D Sen saknar jag min gamla klass:( men förhoppningsvis får jag träffa några av dom när jag fyller år:D Men mest av allt saknar jag min älskling:,( jag har inte fått sovit med han på 3 veckor:( Jag vill jag vill jag vill:,( det är så himla orättvist, det är tomt utan honom:( Jag saknar hans närhet, värme, lukt. ALLT!!!:( Jag älsakr dej Victor över allt annat, mer än själva livet. Du betyder mest för mej. Och det hoppas jag att du förstår<3

Presentation

Gästbok

Fråga mig

0 besvarade frågor

Omröstning

Jag hatar falska människor!!!
 Ja
 Nej
 Bryr mig inte

Kalender

Ti On To Fr
      1
2
3
4
5 6 7 8 9 10
11
12 13 14 15 16 17 18
19
20
21
22
23 24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Oktober 2009 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards