skoogsmusen

Alla inlägg den 8 oktober 2009

Av Linda - 8 oktober 2009 19:26

Har nyss spelat finnsisjön med mamma, Anders o Albin:) Så himla kul, asså Albin o hans kommentarer jag fattar inte:P Men nu är jag rastlös och vill ut och gå eller nått, men jag vågar inte göra det själv (mörkrädd):/ Saknar Victor så mkt att det gör ont, vill att han ska vara här hela tiden:,( Får inte vara med han i helgen heller, FAAAN VAD JAG HATAR DET HÄR!!!!!!!!!:,(

 

 

  

Jim

Av Linda - 8 oktober 2009 19:16

Igår när jag åkte buss hem ifrån skolan så satt jag breve en kille som hette Mats, men när han klev av så va en kille som heter Jim snabb som fan och sätta sig breve mej... Och det första som händer är att jag får ett sms där det står "får man en kram" och då vänder jag mej mot honom och säger, Asså du är ju fan helt jävla dum i huvve! Och sen fortsatte han att tjata om att han ville ha en kram och då sa jag att jag inte kramar folk längre:P O då sa han "Oh äckligt äckligt":-o Fattar inte vad som är äckligt, menmen. Aja, sen satt vi typ o prata om skolan och han fortsatte tjata lite till. Sen när jag skulle kliva av sa han helt plötsligt mitt namn och då kollade jag dit och då tog han tag runt min midja innann jag hann reagera och förde sitt ansikte snabbt som satan mot mitt. Men jag var ännu snabbare och hann vända bort huvvet:P Asså fyfan vad jag hatar Jim, det finns ingen äckligare person. Och det värsta är att han vet att jag har kille:@

HATAR DEEEEJ!!!!!!

Av Linda - 8 oktober 2009 08:04

Kom precis till skolan, är skit trött och börjar snart. Första lektionen är medicinsk grundkurs, sjukt seegt... Efter skolan blir det nog stan...

Orkar inte skriva mer:/

Presentation

Gästbok

Fråga mig

0 besvarade frågor

Omröstning

Jag hatar falska människor!!!
 Ja
 Nej
 Bryr mig inte

Kalender

Ti On To Fr
      1
2
3
4
5 6 7 8 9 10
11
12 13 14 15 16 17 18
19
20
21
22
23 24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Oktober 2009 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards