skoogsmusen

Alla inlägg den 19 oktober 2009

Av Linda - 19 oktober 2009 08:31

Jag hatar snö, asså det finns inget värre. Men vad tror ni man får se imorse när man kom utanför dörren? Jo snösnösnö överallt:( Det är kallt, blött och kallt. Kan det bli värre? Och jag som snart fyller år, jag vill inte ha nån snö då juh:( När jag stog och väntade på bussen hörde jag björnen igen:) Men nu är jag inte rädd för det längre, jag tycker det är ganska coolt:) Nästa vecka typ på måndag eller tisdag ska jag ha "kalas":D Och då ska jag bjuda: Sandra, Kristina, Lotta, Emma,Ida och Sara Olofsson:) Men jag tvivlar på att Sara kan komma:( Sen får vi väl se om det blir nå fler:D Av pappa har jag iaf önskat mej en bräda som han nu har lovat att jag ska få:D Sen av mamma o Andres har jag önskat mej en mobil, vet inte om jag kommer få en men man kan ju iaf hoppas:) Sen av min bror har jag önskat mej pengar och av farmor ska jag ocksåp få pengar:) Sen vette fan vad jag önksar mej mer:) Jag är bara glad om jag får brädan och mobilen:P Nu ska jag sitta och vänta på skolan tills vi börjar kl.10 Vette fan vrf jag åkte in nu:P Men Victor kan vara en anledning:) Jag har saknat han så mkt hela helgen:( Så det var jätteskönt o få träffa han igen och hålla om honom:D Så nu är det typ 1 timme kvar tills han får rast. Aja, man får väl hitta på nå vettigt o fördriva tiden med:)

Presentation

Gästbok

Fråga mig

0 besvarade frågor

Omröstning

Jag hatar falska människor!!!
 Ja
 Nej
 Bryr mig inte

Kalender

Ti On To Fr
      1
2
3
4
5 6 7 8 9 10
11
12 13 14 15 16 17 18
19
20
21
22
23 24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Oktober 2009 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards