skoogsmusen

Alla inlägg den 23 oktober 2009

Av Linda - 23 oktober 2009 19:03

Kom till kälarne för ungefär 2 timmar sen:) Sitter just nu och äter chips med Martin, Victor och pappa:D Martin står just nu och dansar till Creedece Clearwater Revival:D Han e så himla söt:) Nu sitter han och och pratar i victors knä:D Han höll nyss i min telefon rabbla en massa siffror, han e duktig min lillebror:D Nu har han victors nycklar och babblar nått oförståeligt:P Aja,nu ska jag leka lite med dom:D

Av Linda - 23 oktober 2009 12:39

Hade utvecklingssamtal idag och fick reda på att lärarn bara satt 1 timmes frånvaro från matten. Fast än jag vet att jag vart borta hur mycket som helst. Och han har satt bara 2 timmars frånvaro från datakunskapen och det stämmmerinte heller. Jag ahr mycket mycket mer frånvaro. Menmen jag e nöjd;D Nu har jag datakunskap igen och ska egentligen göra klart novellen, men jag har ju nästan 2 timmar på mej:P Efter det blir det ner på stan och tvinga Victor o tala om vad han köpt åt mej i födelsedags present:D Och sen blir det en seg busstur hem till pappa:/ Men jag hoppas det blir kul där iaf:) På lördag ska vi in til stan och kolla på bräda:D Längtar som faan till min födelsedag:) På måndag morron åker vi till mamma igen och senare på kvällen blir det tacos och film med tjejerna:D Fatta vad kul det kommer bli asså, har inte träffat dom sen skolavslutningen:D Menmen nu ska jag väl försöka göra något vettigt av mitt liv:P

Presentation

Gästbok

Fråga mig

0 besvarade frågor

Omröstning

Jag hatar falska människor!!!
 Ja
 Nej
 Bryr mig inte

Kalender

Ti On To Fr
      1
2
3
4
5 6 7 8 9 10
11
12 13 14 15 16 17 18
19
20
21
22
23 24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Oktober 2009 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards