skoogsmusen

Direktlänk till inlägg 12 januari 2010

Min Familj!

Av Linda - 12 januari 2010 20:42

Fick nå "tuppjuck" o ville skriva vad jag tyckte om var och en i min familj + visa upp allihopa:) Lr inte pappa för han hade jag ingen bild på... Men men, resten får ni se:D<3

 

Mamma och Anders

Mamma, du finns alltid där för mig och du fårstår mig bättre än någon annan. För du och jag har vart med om samma saker här i livet och kan drf hjälpa varandra. Du kan ibland säga att du inte är en bra mamma, att vi kanske skulle ha det bättre om vi "skaffade" en ny mamma. Men du har fel, du vet att det inte är sant. Vi älskar dig precis som du är. Du betyder obeskrivligt mkt för oss.

 

Anders, du är som en pappa för mig. Du har funnits där för mig, eller för oss i 9 år. Du betyder jätte mkt för oss o vi skulle inte kunna fått nån bättre styvfar än dig. Du ställer alltid upp för oss, vad det än handlar om. Och det som är så himla bra med dig är att om vi har gjort fel så låter du oss veta de o har vi gjort något bra så gör du allt för att visa att du uppskattar det. Jag älskar dig.

 

 

Tobias, Du är en av världens bästa bröder (har ju tre o älskar alla lika mkt). Dig kan man ringa när som helst på dygnet och du har alltid tid att prata. Hur dåligt man än mår så blir man alltid gladare av att prata med dig. De senaste åren har du inte vart här så mkt, men de gånger du har de är ovärderliga. Jag älskar att höra din röst o jag älskar att höra dig skratta. Och trots att du är flera mil här ifrån och inte är med oss varje dag (vilket vi önskar du va) så finns du alltid i mitt hjärta. Så för mig är du inte alltid långt borta. Jag älskar dig.

 

 

Petra, haha först må jag bara ursäkta bilden. Men jag hittade ingen annan. Du är en syster i alla lägen. Dig kan man också ringa dygnet runt och du finns alltid där för en. Du ringer en väldigt ofta bara för att höra vad man gör, och det uppskattas. Det visar på att du bryr dig om oss och inte vill tappa kontakten. Du bor också långt bort precis som Tobias. Men du bor ännu längre bort. Det gör ont att veta att man inte kan hålla om dig när man är ledsen, utan man kan bara prata med dig. Man kan precis som med mamma prata med dig om allt, för du har också vart med om samma sak, så du förstår att man är ledsen och känner som man gör. Du är alltid nära mig i mitt hjärta. Älskar dig.

 

        

 

Johan, ursäkta bilden bror. Men jag har ingen annan. Den e typ 1,5 år gammal o du ser definitivt inte ut sådär nu. Men ändå, den duger. Hahahahahah!

Aja. Du o jag bråkar VÄÄÄÄLDIGT ofta. Men det är sånt syskon gör, SYSKONKÄRLEK kallas det. Visst, det kan slinka ut ett o annat jävligt kränkande ord. Men i slutänden menar vi inget av det vi sagt. Jag älskar dig exakt lika mkt som alla andra mina syskon. Och trots du säger som du säger så kommer det aldrig att ändras. Jag kommer aldrig sluta älska dig, hur elak du än må vara. Och hur mkt du än sårar mig med det du säger. För vi har våra bra stunder vi också när vi är vänner flera dagar i rad. Jag kommer ihåg hur det va när vi va små. När vi va med varandra varje dag o lekte med våra kusiner. Sprang runt i skogen o lekte indianer, uppfinnare, infödingar osv. Listan är lång. Vart tog dom åren vägen? Dom bara försvann. Jag kommer aldrig glömma allt vi gjort tillsammans. Jag älskar dig.

 

 

Julia, jahahaa du. Vi är som siamestvillingar du o jag. Vi gör allt tillsammans. Trots att du är 4 år yngre så märks inte de. Du är väldigt mogen för din ålder. Ända sen vi va små har vi vart som ett plåster på varandra. Gjorde du en sak bara gatt jag o göra det också, o du va precis likadan. Hur mkt vi än bråkar o vad vi än bråkar om så blir vi vänner igen innan vi lägger oss o sover. Dig kan jag också prata om allt med. Trots att du kanske inte alltid förstår så tar du dig alltid tid och lyssnar. Jag älskar dig.

 

   

 

Albin, jadu din lilla skruttunge. Vad ska man säga om dig. Du är så underbar att det inte finns ord för det. Du är en lite kämpe. Du har vart med om mkt. Du har vart en kämpe ända sen du föddes. Det är ett under att du finns med oss idag. Du är världens bästa lillebror. Jag skulle inte byta dig mot nånting i hela världen. Jag kommer ihåg en gång när du frågade mig att om jag fick välja mellan o vara rik o inte ha dig eller att vara fattig o ha dig. O jag kommer ihåg hur jag fick tårar i ögonen o frågade dig hur du ens kunde fråga något sånt. För du vet att jag älskar dig mer än något annat. O när du frågade det där så kom jag o tänka på att det faktiskt finns personer som säljer sina barn osv för att ha råd med tak över huvudet. Me jag själv skulle aldrig kunna välja bort dig för att få ha tak över huvudet. Jag älskar dig.

    

 

Martin, jadu snart fyller du 2 år. Och under dom 2 åren har jag knappt träffat dig något. O det är pga några anledningar som jag inte vill prata om. En anledning är din mor (har inte samma) som inte tål mig o jag tål inte henne heller för den delen. Men nog pratat om de. Du är så himla underbart gullig. Det finns inte så mkt o säga om dig eftersom att du e så liten o jag har inte träffat dig så mkt. De gånger jag har träffat dig så har du inte ens vetat att jag är din syster, och det gör ont långt inom mig. Och jag vet inte hur många gånger jag gråtit över det. Jag saknar dig så himla mkt. Älskar dig.

    

 
 
Ingen bild

LillaP

15 januari 2010 22:44

Härlig bild, det måtte vara så där jag ser ut... tyvärr. Men jag bjurrar på mig själv.;) Angående om Martin så spelar det ingen roll om han inte känner dig nu, för ni har hela livet på er sedan. JAg har inte heller träffat honom så mycket och sist jag träffade honom så höll 7 hundar på att äta upp honom, inte uppskattat kan jag säga.;) Älskar dig lilla gumman!

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Linda - 26 maj 2010 22:05

Idag var jag och älskling nere på stan och kikade runt när han plötsligt säger att jag måste gå någon annan stans en liten stund för att han skulle fixa en överraskning:) Så jag gick in på Gina och kollar fram och tillbaka. Precis när jag ska gå in p...

Av Linda - 7 maj 2010 18:35

Idag har jag och älskling vart tsm i 2år och 8månader:D Känns så himla otroligt länge och det är helt underbart att få vara tsm med en sån underbar kille som han:,) Jag skulle inte byta han mot nått i hela världen, han gör mej alltid så himla glad:D ...

Av Linda - 26 april 2010 08:34

Har inte skrivit nu på ett bra tag, men som sagt har varken tid eller tillgång till någon dator:/ Men iaf så har jag haft en underbar helg:) Först i fredags så var det fest, kul o träffa lite folk:) Sen resten av helgen har jag o älskling vart hemma ...

Av Linda - 20 april 2010 15:21

Ursäkta dålig uppdatering igen:/ Men har inte haft nån tid att skriva, och dessutom har mammas data gått sönder:( Men iaf så färgade jag håret idag:D Lite ljusare än förra gången också köpte jag en tröja på BIKBOK:D Nu ska jag snart åka hem, får...

Av Linda - 11 april 2010 21:13

Åååh, idag va de världens finaste väder ute:D Äntligen börjar man känna att det är vår, jag o älskling har sutte ute och äte glass och bara njute idag:) Äte världens godaste middag hemma hos hans syster, grillat kött:D Och nu sitter vi bara o myser f...

Presentation

Gästbok

Fråga mig

0 besvarade frågor

Omröstning

Jag hatar falska människor!!!
 Ja
 Nej
 Bryr mig inte

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11
12 13
14
15 16 17
18 19
20
21
22
23 24
25 26 27 28
29
30
31
<<< Januari 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards