skoogsmusen

Alla inlägg den 2 februari 2010

Av Linda - 2 februari 2010 22:02

Idag fick vi tbx proven (cirkulationen). Jag fick ** poäng vilket inte var precis bra:( För de som undrar vill jag inte skriva va jag fick för poäng, men hur som helst va de sämst. Ska snart gå o lägga mej o se om jag sover nå bättre inatt, har sovmorron till 12 imorron. Men tror nog jag åker till skolan som vanligt iaf, har lite grejer o göra:/ Träffade världens bästa Sandra på bt idag:D Jag blir alltid så himla glad när jag träffar henne:)

 

Nog om de:) Längtar jätte mkt till helgen, för då kommer älskling hit:D

 

Av Linda - 2 februari 2010 05:59

Åt precis frukost o ska börja packa badkläder:) Har bad på idrotten idag (livräddning) och det är ett av det värsta jag vet. Att visa upp sig för hela klassen (A+B) när man dyker ner o hämtar en docka:S Btw, så får jag panik när jag ska hämta den där dockan för den drar ju ner en:-O Efter badet ska jag ner på stan o träffa Älskling fram och tillbaka:) O Kanske köpa en tröja, vet inte riktigt:)

 

Btw, så fyller min bror år idag:D KOmmer inte ihåg hur gammal han blir, men jag skulle gissa på 22 lr 23:P Aja, grattis till han iaf:D

 

  

Presentation

Gästbok

Fråga mig

0 besvarade frågor

Omröstning

Jag hatar falska människor!!!
 Ja
 Nej
 Bryr mig inte

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3
4
5 6 7
8
9
10 11 12 13 14
15
16
17
18
19 20 21
22
23
24 25
26
27
28
<<< Februari 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards