skoogsmusen

Alla inlägg den 7 februari 2010

Av Linda - 7 februari 2010 13:02

Just nu sitter jag och typ gör ingenting. älskling o lillebror sitter o spelar dataspel igen:P Vart en tidig kväll igår, tror vi somnade vid typ halv 10:-O Det händer inte ofta kan jag säga:P Sen idag ska vi ut och grilla korv, det är så himla fint väder ute idag:D Himlen är klarblå för en gångs skull:D Pappa och dom firar min andra lillebror idag, hade velat vart där men jag kan inte ta mej dit:( Men jag får väl säga grattis här ist:)

Idag kan man välja sitt I-Val också, men jag vet inte riktigt vad jag ska välja:/ Jag vet att jag vill läsa: Matematik B, Teckenspråk steg 1 och psykosocialt arbete. Men sen har jag ingen aning:S Matte och teckenspråk är mina förstahandsval än så länge:) Och man får merit poäng på alla dessa kurser, och de är ju bra:)

 

Någon annan som ska välja sina I-Val som kan ge några tips?:D

 

Grattis lillplutt:D

  

Presentation

Gästbok

Fråga mig

0 besvarade frågor

Omröstning

Jag hatar falska människor!!!
 Ja
 Nej
 Bryr mig inte

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3
4
5 6 7
8
9
10 11 12 13 14
15
16
17
18
19 20 21
22
23
24 25
26
27
28
<<< Februari 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards