skoogsmusen

Alla inlägg den 10 februari 2010

Av Linda - 10 februari 2010 12:47

Happ nu blire till o gå till lägenheten. Slapp gå till min APU plats för o sjukanmäla mej för min mentor ringer dit ist:D Ska lägga mej o äta upp min glass och läsa "gömda" en sann historia som Liza Marklund skrive.

 

Nugon som läst den och vet om den e bra?:)

Av Linda - 10 februari 2010 09:08

  

 

Veckans snygging är ju helt klart Joaquin Phoenix som spelar Johnny Cash i "Walk the line". Vissa tycker att han e skiit ful, men de tycker inte jag:P Visst, han börjar väl bli lite gammal nu. Men om vi tänker på "walk the line" så fattar ni nog:P

 

Nu kommer jag garanterat få en kommentar från älskling:P

  

Av Linda - 10 februari 2010 08:49

Ojojoj, gud va jag är dålig på att uppdatera känns det som:S Men jag har inte haft någon tillgång till dator nu när jag vart på APU:n. Sover ju i stan denna vecka o älskling lämnade datan hemma^^. Men igår va vi iaf och hälsade på Sandra och hennes kille:D Asa trevligt va det:) Va jätte länge sen jag träffade Sandra:D Amber va där också (hund), så Sandra visade lita trix som hon kunde:D Sen har vi väl inte gjort så mkt mer i veckan. En tjej som gick på min förra skola fick barn i fredags:D Det blev en flicka som ska hete Noomi:) Jätte sööööt!!!

Ni kan läsa hennes blogg här:)

Som sagt så ska jag på sjukhuset på fredag och göra ett ultraljud på halsen för o se om dom ska ta bort tumören lr inte. Är sjuukt nervös kan jag säga:S Mår inte så bra idag heller, så jag vet inte om jag orkar va på APU:n hela dan idag (13:00 - 21:00). Vaknade med huvudvärk och illamående:/ Men v får se hur det blir:)

 

Men ha en bra dag och glöm inte kolla på söötnosen;D

Presentation

Gästbok

Fråga mig

0 besvarade frågor

Omröstning

Jag hatar falska människor!!!
 Ja
 Nej
 Bryr mig inte

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3
4
5 6 7
8
9
10 11 12 13 14
15
16
17
18
19 20 21
22
23
24 25
26
27
28
<<< Februari 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards