skoogsmusen

Alla inlägg under oktober 2009

Av Linda - 17 oktober 2009 22:33

Idag har vi vart och hämtat Julia hos Jonina:) Anna bjöd på smörgåstårta och vanlig tårta + bullas osv:D Smörgåstårtan va sjukt god:D Sen hoppade vi på deras studsmatta, Albin skulle stila och visade en massa trix:P Han e gullig min lillebror:) somnade på soffan vid typ halv 10 och vaknade igen alldeles nyss, och tydligen har jag legat o snarkat (ovanligt):P Så nu sitter jag och skriver med Sara på msn:D Älskar dej<3 Och sen ska jag väl antagligen sova igen:)

Av Linda - 17 oktober 2009 00:43

Stog nyss ute och lyssnade på björnen, den låter sjukt läskigt:S Men jag tycker ändå att det är ganska härligt o bara lyssna på den och kolla på den stjärnklara himlen:) Det är så jävla fint på himlen nu så asså det finns inte:) Men det va även svinkallt ute:( Jag hatar vinter. Snart fyller jag år också:D Gonatt:)

Av Linda - 16 oktober 2009 22:23

Seriöst, jag fattar inte varför ni har tystat ner det för. Varför kan ni inte bara acceptera att det är såhär det är? Det har det alltid varit och det kommer det alltid att vara. Jag fattar inte vad som är problemet, varför bara stötta en person? Det är så jävla orättvist. Vad faan vet ni om det här egentligen? Ni lyssnar ju bara på vad en av oss har att säga, ni måste ju lyssna på båda. Och dessutom vem säger att det den personen säger är sant? Jag talar iallafall sanning, vad ni än säger. Men visst jag behöver inte er, jag har aldrig behövt er. Och om ni inte vill hålla kontakten, så visst. Gör inte det då, det är väl faan upp till er. Jag fattar inte hur jag en gång kunde älska er.

...

Av Linda - 15 oktober 2009 09:06

Sitter på skolan och har medicinsk grundkurs:/ Höll dessutom på och försova mej imorse:P Igår fick jag veta att lovet inte blir som jag vill, Victor får bara vara hos mej över min födelsedag för Anders:@ Blir det så, så kommer jag inte vara hemma på min födelsedag. Då åker jag till pappa lr Victor. Och ingen kan hindra mej... Kattungen klättrade upp i eken igår och höll inte på att ta sig ner. Nyfiken katt det där:P Sen har vi matte, svenska och sen bild:( Orkar snart inte med det här...

Av Linda - 14 oktober 2009 21:10

Jaha, idag fick jag mitt CSN - kort som jag inte fattar ett skit om vad det är bra till:P Känner mig så himla smart:) Just nu sitter jag och busar med kattungen, han blir typ hyper på kvällarna:S Idag har jag även skrivit med en släkting ifrån USA:) Fick 2 bilder på han och hans familj, men datan dampar så jag kan inte ladda upp dom som jag hade tänkt:( Nu ska jag väl typ kolla på tv och sen sova:)

Av Linda - 14 oktober 2009 08:37

Jaha, då ligger man efter i svenskan dåe:( Ska skriva en novell som egentligen skulle vart inne v.40 Och jag vet inte ens vad den ska handla om, förslag? Sen ska vi göra en bok nånting på svenska också, hur fan ska man hinna med allt?:S Det är juh helt sjukt vad mycket man måste hinna med. Längtar till lovet för då fyller jag år:D och då får jag vara med Victor en hel vecka (hoppas jag)(: Asså det är så jävla kallt ute nu, jag höll på o frysa tårna av mej i morse:/ Aja nu ska jag väl försöka få till svenskan:)

Av Linda - 13 oktober 2009 12:24

Sitter i biblioteket och pratar med Mattias och typ en av världens mest störande personer. Har typ nyss vare och kollat på Victor och hans kompisar när dom vart i gympasalen och gjort nå hopp grejs:) Dom e riktigt duktiga:P Orkade inte vara på engelskan så jag gick efter 20min, inte bra jag vet men vem orkar:P Sista timmen är det idrott, men jag har "glömt" kläderne:/ Jag e så himla slarvig :P Efter skolan blire nog stan med Victor och sen hem:) Den störande personen sa nyss att han tyckte det var slöseri med tid att ha blogg och att han inte förstår sig på fruntimmer:S jag hatar han seriöst:@

Av Linda - 12 oktober 2009 09:12

E-kyssEn kyss kan vara underbar och få en att må bra!
Visste du detta om kyssar?


att en kyss som varar i en minut bränner 26 kalorier. Vilket trevligt sätt att bränna dem på.
       34 muskler i ansiktet är i arbete vid en rejäl kyss.
                   Kyssar förekommer hos 90 procent av jordens befolkning -     som hälsning, ömhetsbetygelse eller erotiskt förspel.                                          

I kama sutra, den klassiska erotiska läran från Indien, talas det om 20 olika kyssar.

Mest minnesvärda kyss genom tiderna var Brett och Scarlett O'Haras kyss i borta med vinden.

Kyssen är också  en gudstjänsthandling på samma sätt som knäfallet eller korstecknet, ett fysiskt uttryck för tron.
Många och långa kyssar motverkar faktiskt hål i tänderna. Salivproduktionen i våra egna munnar ökar när vi utbyter saliv med någon annan.

Kyssar stimulerar kroppens oxytocin och andra kemiska ämnen som hjälper till att motverka sjukdomar.


Se den flickan
vackraste på denna jord
hon har inte sagt ett ord
men hon har något särskilt
Å du längtar så
för du väntar ju på
att kunna ta en kyss
du är säker
vet precis vad du vill ha
kanske ska hon svara ja
det finns ett sätt att fråga
vem behöver ro
hon finns här ombord
så du kan ta en kyss

Presentation

Gästbok

Fråga mig

0 besvarade frågor

Omröstning

Jag hatar falska människor!!!
 Ja
 Nej
 Bryr mig inte

Kalender

Ti On To Fr
      1
2
3
4
5 6 7 8 9 10
11
12 13 14 15 16 17 18
19
20
21
22
23 24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Oktober 2009 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards