skoogsmusen

Alla inlägg den 9 december 2009

Av Linda - 9 december 2009 20:28

Jaha, nu har han ändrat sig igen. Nu säger han att han inte menar nånting av det han sa imorse. Det om att han hade känslor kvar och så. Och tydligen finns det inte längre någon chans att det ska bli vi igen. Jag tycker han gör fel som säger samma sak 2ggr o sen säger att han sa det för att jag ville höra det. Men det är helt fel, jag ville höra sanningen. Inte en jävla massa lögner som sårar. Dessutom försöker ******** få mej att släppa taget om Victor, men det är nog endast för att hon vill ha han ifred. Men det kan hon glömma, jag kommer aldrig släppa taget om honom. Hur mycket folk än tjatar på mej så kommer jag att älska honom till den dag jag dör. Han är världens mest underbara person och den enda som jag kunnat lita på till 100%. Jag älskade honom över allt annat. Och just då kändes det som att inget kunde skilja oss åt, vilket han också sa. Men man ser hur fel man kan ha. Hur som helst så kommer jag aldrig att sluta älska honom, så det är ingen ide att du försöker ********.

Jag älskar dig nu och för alltid.

Av Linda - 9 december 2009 14:35

Nu är jag hemma o ska gör i ordning något att äta:) Sen ska jag kolla på tv med min lillebror:D Och sen blir det läxor:/ Orkar inte göra dom nu... Just nu håller jag på o vänjer in linserna, petade mej i ögonen lite, menmen;P Ont som satan. Allt för o se ut som en ödla med blåa ögon:P Kommer väl kanske lägga ut en bild sen när jag har blåa ögon:) Tror jag ska ha dom på skolan imorron:)

Av Linda - 9 december 2009 11:52

Sitter i Sunes med Stoffe, Bella o Rebecka:) Har rast till kl 13:50. Men jag ska åka hem 14:10. Jag orkar inte vara kvar på skolan. Ska typ plugga på bussen hem o träna på redovisningen till imorron:) Sen när jag kommer hem ska jag sova o gosa med katten:D Myspys:P Senare ikväll ska jag väl umgås lite med min lillebror:) Nu ska jag bara sitta o vänta på att bussen ska gå:P

Av Linda - 9 december 2009 08:19

Sitter på skolan och ska egentligen göra klart en grej i MSK men jag orkar inte. Jag har inte haft någon ork att göra nånting alls sen igår. Igår sa han att han hade ljugit om att han saknade mej för att jag ville höra det. Men det enda jag ville var att få höra sanningen. Senare på kvällen så sa han att han saknade mej lite. Jag vet inte vad jag ska tro. Sen imorse så frågade jag han om han nånsin ville att det skulle bli vi igen o då sa han: Nån gång i framtiden, ja. Sen frågade jag om det fortfarande fanns en chans o då sa han ja igen. Och då frågade jag om det var sant och att han inte ljög. Och då sa han att han inte ljög. Alldeles nyss frågade jag om han hade känslor kvar o då svarade han: Men jag har ju sagt att jag har det, men nu är det inte vi, sluta. Så ja, jag vet inte vad jag ska tro längre. Jag älskar han och det kommer jag alltid att göra.

 

Du kan inte få mej att sluta älska honom o släppa taget, så det är ingen idé att du försöker.

Presentation

Gästbok

Fråga mig

0 besvarade frågor

Omröstning

Jag hatar falska människor!!!
 Ja
 Nej
 Bryr mig inte

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8 9
10
11 12 13
14 15
16
17
18
19
20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30 31
<<< December 2009 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards