skoogsmusen

Alla inlägg den 12 december 2009

Av Linda - 12 december 2009 23:50

Sitter just nu och lyssnar på Sunrise Avenue som jag inte har lyssnar på sen jag gick i typ 8. Lr a jag har ju lyssnat lite doch då, men aldrig riktigt:P

Har haft jätte tråkigt idag, har typ inte funnits nått att göra.
Satt och kollde på film me mamma o lillebror förut:)
"A christmas carol".
Hatar egentligen den filmen, den gamla versionen är mycket bättre. I den här nya så har dom lagt till o tage bort en massa grejer, vilket jag inte tyckte om:P
Haha jag ska alltid hitta det dåliga i saker o ting:P
Snart lär det väl bli sängen antar jag, Albin ska ha en kompis här i morron som kommer runt typ 10. O då kommer jag fortfarande ligga o sova, men dom lär ju väcka mej. Om inte annat så lär ju Albin komma upp o väcka mej flera timmar innan för o fråga om jag inte ska ta o kliva upp tills HANS kompis kommer. Asså jag har aldrig förstått mej på min lillebror o de sammahanget. Vrf ska jag vara vaken när han kommer för?:S

 

De här blir nog sista för ikväll, om jag inte skriver alldeles innan jag lägger mej. Beror väl på vilken tid det blir:)


  

Av Linda - 12 december 2009 20:01

Du är vackrare än alla stjärnor på himlen

Jag kollar upp och får tillbaka våra minnen

Den första kyssen, den var underbar

Det var först då som jag förstod att det var allvar.

Men vad ska jag göra?

Du är killen i mitt liv på denna gjord.

Du är för vacker för att beskriva i ord.

För mig är du spciell på alla möjliga sett.

Kärleken kommer och kärleken går

Men kärleken mellan oss lämnar djupa spår.

Du är som en stjärna som fallit från ovan.

Jag älskar dig

 

Att älska den rätta kan svida ibland
Men jag glömmer aldrig när vi gick

Hand i hand

 

Av Linda - 12 december 2009 18:24

Mamma, albin o Anders sitter  kollar på Pettson O Findus, Tomtemaskinen:P Och jag insåg just att det bara e 12 dagar kvar till jul:S Jag har inte köpt en enda julklapp:S Kommer bli stressigt eftersom att pengarna kommer den 20de:/ Är pappas jul i år och då är det alltid samma gamla som händer. Morron: Julfrukost o paket. Middag: Hemma hos farmor med kusiner och faster. Kväll: Antagligen paket utdelning hemma hos farmor. Asså det är så himla tråkigt. Det va mycket bättre förr när vi firade med hela släkten:( Men men , man får väl stå ut. Det är ju trotsalt bara jul en gång om året. Nu sitter jag o funderar på vad man ska ge en 49, 42, 35, 22, 21, 18, 12, 7, 2 åring i julklapp:S Någon som har förslag?:) Får väl kolla runt lite på internet annars. Är lite sent ute, men det hinns nog o komma:P


Snäll, söt, omtänksam, underbar, mysig och älskvärd.

(Du i ett nötskal)

 

  

 

 

Av Linda - 12 december 2009 13:01

Har nyss byggt med kaplastavar med min lillebror:P Felet va att det blev lite högt efter ett tag så jag nådde knappt upp fast än jag hade en stol:P Jag tycker personligen att vi va ganska duktiga:P

           

Av Linda - 12 december 2009 11:32

Vaknade för typ 1timme sen och är asa trött. Har legat i soffan o kollat på svampbob fyrkant med min lillebror:P De va asa längesen jag kollade på svampbob så de va lite kul:P Just nu sitter jag o kollar på min galna katt som springer omkring o attakerar allt som han ser, inklusive mej:P sen idag har jag ingen aning om vad jag ska göra, kanske blir att gå ut me lillebror o ta lite kort:) Fast det är asa kallt ute:/ Så man får väl se hur det blir:) Jag hatar vintern, det enda som är bra är att det är fint med snön:) Nu ska jag duscha o göra mej i ordning:) Lägger upp bilder sen:)

Av Linda - 12 december 2009 01:17

Nu har jag sutte hur länge som helst och försökt att få till bloggen bra:) Som den ser ut nu så är jag rätt så nöjd faktiskt:) Ska väl snart sova antar jag så att jag inte sover bort hela dan imorron, vilket jag brukar ha lätt för o göra:P Alla i min familj sover just nu och dom är så himla söta när dom sover:P Speciellt min lillebror, han ser så himla fridfull ut:,) Nu blire en snabbtitt på fb o sen blire sova:)

Av Linda - 12 december 2009 00:38

Idag fyller Fredrik år, som tur är glömde jag inte bort hans födelsedag:P Så jag får väl hoppas att han får en fortsatt bra dag:P Idag har jag iaf vart på julfest som va asa tråkig:/ Sen kom vi hem och va inne typ 10min o sen skulle Anders skjutsa Julia till pappa så jag följde med för o hämta kameran:P så nu kan jag ta kort igen:D

 

Va söt du e', du e underbar. Jag skulle göra vad som helst för att få lära känna dig.:)

 

  

Jag med mina blåa linser:D

Presentation

Gästbok

Fråga mig

0 besvarade frågor

Omröstning

Jag hatar falska människor!!!
 Ja
 Nej
 Bryr mig inte

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8 9
10
11 12 13
14 15
16
17
18
19
20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30 31
<<< December 2009 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards