skoogsmusen

Alla inlägg den 19 december 2009

Av Linda - 19 december 2009 23:06

Honey, why are you calling me so late?

It's kinda hard to talk right now.

Honey, why are you crying, is everything okay?

I gotta whisper 'cause I can't be too loud.

Well, my girl's in the next room.

Sometimes I wish she was you.

I guess we never really moved on.

It's really good to hear your voice saying my name.

It's sounds so sweet.

Coming from the lips of an angel.

Hearing those words - it makes me weak.

And I never wanna say goodbye.

But girl, you make it hard to be faithful.

With the lips of an angel.

It's funny that you're calling me tonight.

And yes, I've dreamt of you too.

And does he know you're talking to me?
Will it start a fight?

No, I don't think she has a clue.

Honey, why are you calling me so late?

Av Linda - 19 december 2009 22:41

Sitter o nördar vid datan igen:P Och äter vårullar o wookgrönsaker:D Muuums<3 Har suttit i nästan 2 timmar o gjort den där medicin grejen. Asa segt, men e snart klar:) Har fortfarande feber, men känner mej lite bättre faktiskt, är bara lite slut i kroppen:/ Längtar till imorron då jag ska till birsta:) Ska lura dit min bror också som är i Härnösand, hoppas verkligen att han kommer:D Har inte träffat han på hur länge som helst, saknar han jätte mycket:,( Ska ringa han det första jag gör när jag kommer till birsta... Snart blire snart sängen tror jag, dom kommer o hämtar mej 8:15 imorron. Kommer nog va ganska död då, menmen;P Blir nog till o köpa lite fler julklappar imorron, har ju som 5 personer kvar:P Nu har inget mer o säga:)

Gonatt:)


  

Av Linda - 19 december 2009 17:10

Vaknade imorse med uppsvällda halsmandlar och feber:( Har legat i sängen hela dan o knaprat alvedon... Grattade mamma imorse också med tårta på sängen o en massa paket:D Just nu sitter jag och pratar med Sandra:D Saknar henne jätte mkt:/ Va asa länge sen jag träffade henne nu...Sen ikväll blir det väl till o göra den sista uppgiften i medicinskgrundkurs innan lovet som ska vara på flera dataskrivna sidor:(Nu ska jag tydligen upp o leka med min lillebror:/

Imorron är det en hel månad sen Victor gjorde slut, saknar han obeskrivligt mkt:,(

Presentation

Gästbok

Fråga mig

0 besvarade frågor

Omröstning

Jag hatar falska människor!!!
 Ja
 Nej
 Bryr mig inte

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8 9
10
11 12 13
14 15
16
17
18
19
20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30 31
<<< December 2009 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards