skoogsmusen

Alla inlägg den 15 december 2009

Av Linda - 15 december 2009 21:15

Igår va jag med Hans, Fredrik, Jon, Moa o Evve:D + Jimmy, Matte o Emil en stund:P Kvällen vart väldigt lyckad bara de att en person va lite fyllekåt:P Jag fattar inte hur han kunde ge sig till o dricka på en måndag:P Han va på allt o alla. Vissa kan nog räkna ut vem det är (om dom känner personen):P Men jag tänker inte nämna vem:) Jag orkade inte hålla koll på tiden så att jag inte missade bussen så jag bestämde mej för o sova över hos hans jag också precis som alla andra:P Och det vart trångt vill jag lova:P Lr a iaf om man är kille o inte vill dela säng med en annan kille som HANS:P Slutade med att Hans sov i sin säng, Jon på golvet o jag o Fredrik tog en del av soffan var:P Haha, Fredrik fick sova utan täcke dessutom:P Kom inte i säng förns runt 4 inatt heller, lite segt:P O dessutom skulle dom jävlarna kolla på 2½ men medans jag skulle försöka sova. JÄVLIGT lyckat kan jag ju säga... Det va då första o sista gången jag sov hos Hans iaf:P Iaf som det känns nu:P

Idag hade vi dessutom prov på idrotten också, det gick faktiskt rätt hyfsat:) Fast än jag inte fick träna nått igår:P
Nu ska jag sova, har asa ont i huvve:(

 

Presentation

Gästbok

Fråga mig

0 besvarade frågor

Omröstning

Jag hatar falska människor!!!
 Ja
 Nej
 Bryr mig inte

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8 9
10
11 12 13
14 15
16
17
18
19
20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30 31
<<< December 2009 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards