skoogsmusen

Alla inlägg den 11 december 2009

Av Linda - 11 december 2009 13:11

Kom precis på att jag skulle tala om vrf jag va hos doktorn igår o vad som hände när jag kom dit:P

A, först fick jag vänta i 4 timmar på o ens få träffa någon. Och sen när jag väl fick komma in så frågade han vars jag hade ont och då sa jag i örat. Och sen började han med o ställa en massa konstiga frågor. Tex: Bajsar du o pinkar som du ska, dricker du, vad dricker du isf (alkohol), hur ofta dricker du, hur många syskon har du, röker du, snusar du, har du haft sex, har du fått din första mens, när fick du din första mens, äter du p-piller, varför äter du p-piller. Ja en jävla massa konstiga saker som han absolut inte hade med o göra. Och som definitivt inte hade med mitt onda öra att göra:S Sen kollade han lite snabbt i örat o konstaterade att ingenting var fel o sen så skulle han kolla hjärtat, lungorna, halsen och magen. VAD FAAN HAR DET MED MITT ÖRA OCH GÖRA!!!:S Gud vad jag hatar doktorerna i östersund. Fyfaan... A han skrev iaf på sitt papper att jag drack 2-3 burkar starköl 1-2 helger i månaden:S Vad faan han grundade det på kan man ju fråga:P Det sista han sa innan jag fick gå hem va iaf att han visste att min buk inte hade med mitt onda öra att göra:S

Aldrig mer barnavdelningen om jag har ont i örat iaf...

 

Jag saknar dig

Av Linda - 11 december 2009 12:32

Sitter o ska ha datakunskap till halv 3:( Sjuukt segt. Sen efter skolan så ska jag ner på stan o köpa godis o sen blire julfest med familjen:D Imorse kollade vi på lucia firande i kyrkan, det va inte precis det bästa jag varit på. Helt ärligt så somnade jag o sov fram till sista låten:P Efter lucia tåget så gick jag o Rebecka ner på stan o mötte Ida som vill byta från HR till OP:D Vilket vi är väldigt glada över:) Hoppas verkligen att hon får det:) Aja, nu må jag nog göra data grejen:P

Av Linda - 11 december 2009 06:17

Idag är det lucia firande i kyrka som musikarna på skolan står för:D Sen ikväll blire julfest o sen vette fan vad det blir.:) Imorron fyller Fredrik år och det kommer jag säkert glömma innan dess:P Det skulle ju kanske inte vara så kul:P Idag är jag blåögd iaf:P O jag fick in linserna på rekord tid, 10min;P Va hos doktorn igår. Men nu hinner jag inte skriva vrf o vad som hände. Men jag kan iaf säga att doktorn va störd i huvve:P aja nu m¨jag skynda mej o göra mej i ordning o sen gå ut till bussen:)

Presentation

Gästbok

Fråga mig

0 besvarade frågor

Omröstning

Jag hatar falska människor!!!
 Ja
 Nej
 Bryr mig inte

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8 9
10
11 12 13
14 15
16
17
18
19
20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30 31
<<< December 2009 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards