skoogsmusen

Alla inlägg under januari 2010

Av Linda - 18 januari 2010 19:19

Nu är jag super glad, men ändå lite sur... Jag kommer inte få mitt studiebidrag förns den sista (har alltid fått de den 20:de, för att mina syskon får sina pengar då). Och idag så gjorde jag och 2 i min klass en enkät som folk skulle fylla i om rasism till ett projekt som vi håller på med på skolan. Felet vi gjorde va att vi gav enkäten till Älsklings klass (vinterakro). Vilket var definitivt inte värt besväret. Dom gav typ inte ett enda seriöst svar. En fråga var, vrf tror du att det uppstår rasism. Och då svarade en person "andra världskriget". Ja herre gud... Imorron ska vi ge enkäten till andra klasser:) Hoppas inte alla är lika barnsliga;) Det är anledningen till vrf jag e sur. Men jag är super glad över att det nästan e bestämt att jag ska till USA i sommar:D Mamma sa att det är ju mina pengar och jag som bestämmer:D Felet är att jag måste sommarjobba (vilket jag aldrig behövt) Så jag kommer typ få ångest:P Menmen, nu gäller det bara att få med Älskling:D

 

Ha en bra kväll:)

USA

Av Linda - 18 januari 2010 08:40

Har precis fått ett mail ifrån en släkting i USA om att jag är väldigt välkommen dit i sommar:D Så jag ska nog börja spara pengar nu o sen sommarjobba o åka dit i slutet på sommarlovet:D Funderar på o lura med mej älskling också, men vi får se hur det går;)

Hoppas hoppas hoppas:D

Av Linda - 17 januari 2010 14:30

Goddag folket:)

 

Idag har jag inte gjort så mycket. Kolla på film med lillebror e typ de enda jag gjort:) Vi satt och kollade på Greys Anatomy (han ville så gärna se operationerna):D Han satt och frågade om varenda liten grej dom gjorde:P Nu ska jag hjälpa mamma me tvätte o sen blire nog städning:/ Hatar söndagar, just nu vill jag bara ha måndag. För jag saknar Älskling obeskrivligt mycket:( Ska nog ringa han snart:) Han har vart i backen hela dan tror jag, han brukar iaf va de på helgerna:P Aja ha en fortsatt bra dag:)

Av Linda - 16 januari 2010 23:46

Sista inlägget för ikväll:)

Ska nörda lite sims3 o sen blire sängen:) Är tomt när inte älskling är här:/ Men vi träffas igen på måndag:D

 

Gonatt

Av Linda - 16 januari 2010 23:43

Min pojkvän sa nyss att jag skulle gå in på youtube o kolla på Knappnytt - Twilight. O självklart e det en diss på twilight o jag fattar inte vrf alla dissar twilight. HATAR ER SOM GÖR DET!!! Om ni gör det så håll de för er själva, TACK!:D

 

Av Linda - 16 januari 2010 22:39

Nu måste jag sluta kolla på kläder osv. Jag har abstinens:S Jag vill köpa allt... Ge mej pengar nu!!!

 

Älskar färgerna på denna:)

 

Lite cool på nå sett:P 

Fina färger:D   

 

Cool:D  Faaen va jag ångrar att jag köpte den andra brädan innan jag kollade dessa. (den brädan köptes endast för den va billig):( Vill ha dessa. Underbar färg:D (älskling har fått mej o älska denna färg):P   Vill även ha dessa täckbyckor:)    Vill ha!!  -||-   

Give it to me!   

Undersidan av den undre bilden.    

Älskar...

 

Enda mössan jag skulle kunna tänka mej ha typ:P (Hatar o ha mössa)      Älskar den dära gubben:D Han e sööt på nå sett:P       Älskar sånna här byxor:D  Åh, förälskad lr vad:-O    Tröja som går att vända ut o in:) Kolla bilden nedanför:D              

Av Linda - 16 januari 2010 19:39

Nu har jag suttit och kollar på film ett tag:) Det blev jorden runt på 80 dagar. Den är ganska rolig, men hade vart roligare o kollar tsm med någon så man hade någon att skratta med:P

 

 

Hittade ett par jätte sööta blombuketter som någon i Japan har gjort:) Tänk om man kunde vara lika påhittig i Sverige:-O

 

    

 

 

Av Linda - 16 januari 2010 12:24

Vaknade för ungefär 30min sen o såg att det snöade ute:/ Så mitt humör är inte precis på topp idag... Har världens lust o provåka min bräda, har inte åkt någe nu i vinter:/ Men jag ska vänta tills jag åker till victor, tror det blir nästa helg:) Men får väl se hur det blir:) Har sutte o kolla på lite skor nu på morron o hittade några som jag fastnade för:) Nu ska jag upp o hjälpa lillebror me någe, men det blir nog några fler inlägg idag:)

 

 

Vilka är snyggast?:D

  

Presentation

Gästbok

Fråga mig

0 besvarade frågor

Omröstning

Jag hatar falska människor!!!
 Ja
 Nej
 Bryr mig inte

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11
12 13
14
15 16 17
18 19
20
21
22
23 24
25 26 27 28
29
30
31
<<< Januari 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards