skoogsmusen

Alla inlägg den 1 november 2009

...

Av Linda - 1 november 2009 14:42

Sitter hos älskling och gör typ ingenting. Imorron blir det första dan på 2 veckors färlstudier, vilket innebär 2 veckor ifrån skolan:) Det är både bra och dåligt. Det som är bra är att man slipper jobba med skolarbete och slippa alla cp lärare:) Det dåliga är att jag inte får träffa Victor och klassen:( Det suger. I frdags vart vi bjuden på fest av Michel hemma hos Jonte:) Det var lite trist men ändå kul o träffa nytt folk:) Sen sov vi över hos en gammal klasskompis til Victor, det var riktigt schysst tycker jag:D Tackar tackar:P Sen åkte vi hem ungefär 08:15 på morron och jag mådde asa dåligt, för jag hade jätteont i magen. Har knbarkat Ipren hela helgen:/ Inte kul. I torsdags tror jag det va så va vi hos Sara och sjung karaoke (stavning) och kollade på film:) Det var kul:) Funderar på o färga håret, men vet inte vilken färg:) Har typ svart nu så ja jag vet inte. Menmen får väl göra min första röstning på min blogg:P

Presentation

Gästbok

Fråga mig

0 besvarade frågor

Omröstning

Jag hatar falska människor!!!
 Ja
 Nej
 Bryr mig inte

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5
6
7 8
9 10 11 12 13 14 15
16
17
18
19
20
21 22
23
24
25
26 27 28
29
30
<<< November 2009 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards