skoogsmusen

Alla inlägg den 2 november 2009

Av Linda - 2 november 2009 11:24

Sitter i biblioteket på skolan och har nyss äte lunch:) Känns skönt att komma ifrån alla skrynkliga gamlingar:P Har varit en väldigt intressant morron. Det första jag fick göra va o se när dom tvättade en typ 70årig tant. Det var riktigt äckligt:S Gud vad taskig jag är, men så är det. Sen fortsatte vi gå runt och hjälpa dom upp ur sängen. Det finns en 97 åring där som vi hjälpte upp. Och när han ställde sig upp ramlade hela paketet ut. GUBBEN HADE FÖR FAN INGA KALLINGAR PÅ SIG!!!! Hur äckligt som helst. Sen gav vi dom frukost osv. Sen ville en gubbe ha mer socker, men då sa en tant att han kunde få sockersjuka och då vart han jätte arg och ställde sig upp och skrek. JAG ÄTER INTE MYCKET SOCKER! Asså jag höll på o skita på mej, han är jätte läskig. Sen är det en tant som inte ville klä på sig eller ta medicin eller någonting överhuvudtaget. Och när jag står inne i köket så ser jag hur hon kommer ut, NAKEN!:-O Jag höll på o dö. Plus att hon hade en tvättsvamp som hon spottade på och sedan tvättade sig själv med. Jag menar hur jävla fräscht är det?:S Aja, nu ska jag tyvärr gå tillbaka dit:( Hoppas att jag slutar kl. 13:00. Skulle vara jävligt skönt. Om jag gör det så ska jag kansake vara med på Victors teater lektion:D

Presentation

Gästbok

Fråga mig

0 besvarade frågor

Omröstning

Jag hatar falska människor!!!
 Ja
 Nej
 Bryr mig inte

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5
6
7 8
9 10 11 12 13 14 15
16
17
18
19
20
21 22
23
24
25
26 27 28
29
30
<<< November 2009 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards