skoogsmusen

Alla inlägg den 3 november 2009

Av Linda - 3 november 2009 15:36

  

 

Hur mycket jag än försöker så kan jag inte beskriva fullt ut hur mycket du betyder för mig. Jag kan inte med alla ord i världen beskriva hur jag känner varje gång jag ser dig, varje gång du kysser mig, varje gång du tar på mig osv. Du är obeskrivlig älskling. Tiden står stilla varje gång jag är med dig, inget spelar någon roll för mig då. Det finns bara du och jag, VI. Gud vad jag älskar det ordet. För det betyder att vi hör ihop på någor sett, och i detta fall på det underbaraste settet som finns. Jag hoppas du kan förlåta mej för alla dumma saker jag sagt och gjort, jag menar det verkligen, förlåt. Jag varken kan eller vill leva utan dig, det finns inte. Det kommer aldrig att finnas, det kommer alltid vara vi på ett eller annat sett. Och jag hoppas att du känner likadant. Jag vill fortsätta leva med dig vid min sida, utan dig skulle jag inte vara något. Jag vill bilda familj, skaffa hus. Ja jag vill allt med dig älskling. Listan skulle bli lång om jag skulle rabbla upp allt och du skulle inte orka lyssna så länge. Du har stöttat mig genom de svåraste tiderna i mitt liv, du har alltid funnits vid min sida. Alltid lyssnat, tröstat. Vi har gråtis tillsammans, skrattat och skrikit åt varandra. Men det är så det ska vara. Vi är bara människor. Visst vi har gjort dummare saker än att skrikit åt varandra, men hallå vi är bara människor. Och människor gör misstag. Men hur det än är så vill jag aldrig mista dig.<3

 

Du har mitt hjärta i din hand....och du vet att jag flyger ut som sand näre blåser.Du håller i mig hela tiden.Du vet att du är mitt allt du behöver inte fråga.Allt du gjort för mig allt du gör för mig är obeskrivligt!,Du vet att jag gör allt för dig.HÅLLMIGHÅRTELLERSLÄPPMIGHELT.You know that you shine like the sun. And you are the sun!Älskardejäldkardejälskardejälskardejälskardej hela tinden.Du e den vackraste jag vet,Den bästa jag vet,Du är mitt allt!.

Av Linda - 3 november 2009 15:31

Happ, idag fick jag inte göra ett skit där borta på Trossgränd. Va dessutom påväg att inte få någon lunch pga en av sat kärringarna som jobbade där idag. Hon sa att jag inte hade gjort rätt för mej osv. Asså hon e helt störd i huvve.

 

Hatar mitt liv just nu, fattar inte vad man ska leva för. Allt jag gör blir bara fel. Vad jag än säger så säger jag aldrig rätt saker. Just nu sitter jag bara o väntar på att allt ska ta slut, jag vet att det kommer hända. Fråga är bara när. Och med slut menar jag inte att saker ska bli bättre utan tvärtom. Ok, jag e konstig. 

 

Sen blir det KANSKE stan med Victor, beror på vilket humör han är på. E han sur så vill han hem direkt och då hinner jag knappt prata med han. Får väl hoppas på det bästa.

 

 

Presentation

Gästbok

Fråga mig

0 besvarade frågor

Omröstning

Jag hatar falska människor!!!
 Ja
 Nej
 Bryr mig inte

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5
6
7 8
9 10 11 12 13 14 15
16
17
18
19
20
21 22
23
24
25
26 27 28
29
30
<<< November 2009 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards