skoogsmusen

Alla inlägg den 8 november 2009

Av Linda - 8 november 2009 20:34

För ungefär 1 timme sen kom Julia hem ifrån pappa:) Och jag fick nyss veta att hon ska få en ny mobil, något fusk:-o Fast jag fick ju en bräda, men ändå. Jag har hittat ett par skor som jag vill ha, men tro på fan att han sa att han inte hade råd. Asså han lovade mig att vi skulle köpa snowboard skorna nu när han får lön, men han gick inte med på att jag bytte till vanliga skor ist. Gud va sur jag blir! Men jag hoppas iaf att han isf håller vad han lovat och köper snowboard skorna iaf. Annars jävlar.

 

Aja skulle lönka till skorna men hittade ingen sida:P

Dom finns iaf på Scorett för 1299:) Det är ett par Canada snow;D

Av Linda - 8 november 2009 18:50

Har nyss sutte och ätit en underbar middag med Mamma, Anders och Albin:D Fläskfilé och strips, muums:D Nu ska Albin upp och duscha och sen blir det finns i sjön + tårta:) Imorse grattade vi världens bästa plastpappa på farsdan:D Säger väl grattis en gång till här då:) Har pratat lite med Victor idag också, kändes väldigt bra:) Men som sagt 2 veckor från och med imorron:/ jag hoppas att det blir vi sen igen och att han inte håller på med någon annan under de här 2 veckorna. Visst han väljer ju själv hur han gör, jag kan inte bestämma över han och hans liv. Men han va ju min först:/ Jag saknar han otroligt mycket och imorron kommer vara den värsta dan i mitt liv. Vi kommer inte prata med varandra nånting under de här 2 veckorna, och sen så vet vi ju inte hur vi ska ha det efter heller. Så imorron kan bli allra sista gången jag kysser han eller håller om han överhuvudtaget:,( Jag hatar den tanken. Som sagt det känns bättre men ändå inte bra:( Jag har varken på mig halsbandet eller ringen, och det gör ont. För de 2 sakerna va de värdefullast jag hade (sak väg). Jag älskade dom sakerna för att dom hade något med Victor o göra. Halsbandet fick jag på min första födelsedag som jag firade tillsammans med honom och ringen var ju ett bevis på våran kärlek. Jag kommer ihåg när vi bestämde att vi skulle förlova oss:,) Och när väl dagen kom så... Ja jag vet inte vad jag ska säga. Det var en underbar upplevelse, känsla och dag. Jag skulle kunna återberätta hela den dan. Jaa kommer aldrig glömma en detalj. Hur många år det än går kommer jag minnas det som om det var igår. Jag kan inte med alla ord i världen kunna förklara vad du betyder för mig. Och du kommer nog aldrig förstå. Du va mitt allt och det kommer du alltid att vara. Du fick mitt hjärta och det kommer du alltid att ha kvar. Hur många gånger det än kommer bli krossat kommer Du hela det igen. Jag kommer alltid att finnas här för dig, det vet du. Hur många gånger du än kommer att säga att det inte är vi längre så kommer det alltid vara vi i mina tankar.

 

  

Jag saknar fysisk kontakt och jag saknar dig

Av Linda - 8 november 2009 08:49

Jaha, 2 dagar utan dig hittils. Jag hatar det här. Om jag bryter ihop efter 2 dagar hur ska jag då klara 2 veckor? Och om det inte funkar, hur ska jag då klara ett helt liv utan dig? asså jag får inte ihop det, det finns bara inte. Just nu är jag i stort behov av fysisk närhet, jag saknar dig otroligt mycket. Jag saknar din röst, din kropp, allt. Jag älskar o höra din röst varje morron, varje dag o varje kväll. Jag älskar o höra att du älskar mig. Det är det bästa som finns. Jag kommer sakna allt det där otroligt mycket, jag kommer inte att få säga gonatt till dig eller nånting:,( Jag kommer bryta ihop totalt. Jag kommer inte orka mer, de vet jag. Jag hoppas verkligen att det här löser sig. Inatt drömde jag att du va här, och när jag vaknade trodde jag att du skulle ligga brevid mig. Men det gjorde du inte, så jag har ägnat hela morron till att gråta. Det kändes så himla verkligt. Jag saknar dig verkligen.

 

 

Presentation

Gästbok

Fråga mig

0 besvarade frågor

Omröstning

Jag hatar falska människor!!!
 Ja
 Nej
 Bryr mig inte

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5
6
7 8
9 10 11 12 13 14 15
16
17
18
19
20
21 22
23
24
25
26 27 28
29
30
<<< November 2009 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards