skoogsmusen

Alla inlägg den 19 november 2009

Av Linda - 19 november 2009 20:33

Nu ska jag duscha, sen ska jag packa och sen ska jag sova:) Är jätte trött och har varit helt död på alla föreläsningar, filmer osv som vi kollat på den här veckan. Så ikväll ska jag försöka lägga mig någorlunda tidigt:) Imorron ska vi först kolla på "överlevande från förintelsen" som verkar väldigt intressant efter som att jag är intresserad av sånt:) Efter det så ska vi ha "avslutningsfest" som dom kallar det, har ingen aning om vad det innebär. Men jag antar att det blir typ saft och bullar:P Sen ska jag och Victor ner på stan och äta (kina kanske) och sen kolla på bio:D Vi ska kolla på "2012" som är 2tim och 45min så om vi har tur hinner vi precis med den sista bussen hem. Annars får vi väl vara lodisar för en dag:P Hoppas det blir en bra och mysig kväll iallafall, för sen åker han till Alby och blir där tills på torsdag:,( Kommer sakna han jätte mycket:( Menmen, får ju iallafall träffa han innan han far och när han kommer hem. Hoppas att han inte hittar på något när han är där borta, för då är det över:/ Aja, nu ska jag duscha:D

Ha en bra kväll allihopa:)

Av Linda - 19 november 2009 14:04

Har inte orkat skriva något på bloggen på ett tag. Dels för att jag inte haft tid och dels för att det är så himla mycket just nu. Har haft en hyfsat bra vecka med en massa intressanta föreläsningar osv. Och dessutom har mamma och småsyskonen åkt på svininfluensa:/ Inte så himla kul och komma hem till en sjuk familj:( Tycker jätte synd om min lillebror som haft 40graders feber i 3 dagar. Han är väldigt rastlös. Men idag ska han få hem läxböcker så att han har något att göra, för på nått konstigt sett så gillar han skolan:P

Presentation

Gästbok

Fråga mig

0 besvarade frågor

Omröstning

Jag hatar falska människor!!!
 Ja
 Nej
 Bryr mig inte

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5
6
7 8
9 10 11 12 13 14 15
16
17
18
19
20
21 22
23
24
25
26 27 28
29
30
<<< November 2009 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards