skoogsmusen

Direktlänk till inlägg 28 december 2009

Äntligen hemma igen:)

Av Linda - 28 december 2009 22:51

Nu har jag äntligen komme hem till mamma igen:) (lr a för en timme sen kanske) Har fått min present ifrån syster, en ljudbok:) Kan va väldigt skönt att ligga o lyssna på om kvällarna:) Tack käraste syster:D Sitter nu o gosar med katten o tänker tillbaka till min förra katt:/ Han va så himla fin o underbar o jag fattar inte hur man kan köra över en katt o sen bara fara där ifrån. Asså om man nu vet att man kört över den, vilket den här personen gjorde:,( Fyfaan va jag hatar sånna personer. På tal om de va vi påväg o köra över en hund påväg hit:S Det va en svart hund som bara sprang rätt ut i vägen (vi körde på skogsväg) o de gjorde ju inte saken bättre. Men iaf, hunden sprang rätt ut i vägen o fick för sig att springa/gå framför bilen. O pappa fick inte stopp för det va så jävla halt ute. Men precis när det bara va nån centimeter mellan hunden o bilen så fick pappa stopp. Jag o syster fick sån jävla panik att det inte finns ord för det. Snart blire nog sängen, har haft migrän större delen av kvällen:/ Orkar egentligen inte sitta vid datan för det gör så jävla ont i huvve av starkt ljus:( Varje gång jag har migrän så tänker jag på "han", för jag kommer ihåg hur mkt han ställde upp när jag va sjuk eller mådde dåligt:,) Det gör ont o tänka på, men ändå kan jag inte låta bli. Han va lr a är världens underbaraste person, och jag älskar honom mer än själva livet...

 

Du är saknad

    

 

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Linda - 26 maj 2010 22:05

Idag var jag och älskling nere på stan och kikade runt när han plötsligt säger att jag måste gå någon annan stans en liten stund för att han skulle fixa en överraskning:) Så jag gick in på Gina och kollar fram och tillbaka. Precis när jag ska gå in p...

Av Linda - 7 maj 2010 18:35

Idag har jag och älskling vart tsm i 2år och 8månader:D Känns så himla otroligt länge och det är helt underbart att få vara tsm med en sån underbar kille som han:,) Jag skulle inte byta han mot nått i hela världen, han gör mej alltid så himla glad:D ...

Av Linda - 26 april 2010 08:34

Har inte skrivit nu på ett bra tag, men som sagt har varken tid eller tillgång till någon dator:/ Men iaf så har jag haft en underbar helg:) Först i fredags så var det fest, kul o träffa lite folk:) Sen resten av helgen har jag o älskling vart hemma ...

Av Linda - 20 april 2010 15:21

Ursäkta dålig uppdatering igen:/ Men har inte haft nån tid att skriva, och dessutom har mammas data gått sönder:( Men iaf så färgade jag håret idag:D Lite ljusare än förra gången också köpte jag en tröja på BIKBOK:D Nu ska jag snart åka hem, får...

Av Linda - 11 april 2010 21:13

Åååh, idag va de världens finaste väder ute:D Äntligen börjar man känna att det är vår, jag o älskling har sutte ute och äte glass och bara njute idag:) Äte världens godaste middag hemma hos hans syster, grillat kött:D Och nu sitter vi bara o myser f...

Presentation

Gästbok

Fråga mig

0 besvarade frågor

Omröstning

Jag hatar falska människor!!!
 Ja
 Nej
 Bryr mig inte

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8 9
10
11 12 13
14 15
16
17
18
19
20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30 31
<<< December 2009 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards