skoogsmusen

Alla inlägg under december 2009

Av Linda - 27 december 2009 20:39

Nu ville datan funka så jag har sutte o nördat litenu då, så nu e jag nöjd:P Sitter nu bara o väntar på att kusin ska höra av sig. Han har kollat på 2012, så jag vette faan när han hör av sig:/ Längtar till imorron när jag äntligen ska hem till mamma igen:D Saknar dom så himla mkt:/ Har ingen aning om vad jag ska göra tills Kusin hör av sig:( Ska iaf äta en macka, men nå längre i min planering har jag inte komme:P Vill seriöst att skolan ska börja igen, saknar att umgås med dom i klassen:/ Pratade nyss med en kompis och vihar nu bestämt att viska träffas när hon kommer hem:) Har inte träffat henne på asa länge.Aja hare så bra:)

 

Finaste syster:)<3

 

 

Av Linda - 27 december 2009 18:01

I will always love you. You will never be alone.

My heart belongs to you.

    


Av Linda - 27 december 2009 17:41

Idag installerade pappa sims3 åt mej och allt gick jätte bra ända tills jag var helt klar med huset o skulle börja spela. För då stängde datan av sig... Och sen satte jag på den igen och började om. Men då stänger datan av sig igen... Och tro på faanatt jag inte sparade nån av gångerna:@ Nu ger jag upp det där spelt tills jag får spela det på min brors data:) Ist sitter jag o spelar sönder låtar med Nickelback o väntar på att Jakob ska höra av sig:) Ska väl snart sminka mej o ta på mej ett par vettigare kläder:P Får väl se om de blir nå fler inlägg i kväll:) Men det tror jag nog:P


Bror min får stå för bilden idag:)

Saknar han obeskrivligt mkt,men imorron får jag träffa honom igen. Han har nog mkt att prata om o berätta eftersom att han firade jul hos syster o hennes sambo:)

  

Älskar denna låt:)<3

Av Linda - 27 december 2009 13:50

Nu ska jag installera Sims3 o sitta o nörda det hela dan:P Sen ikväll blire till o va med Jakob o nå fler igen:D Älskar älskar älskar<3

 

Av Linda - 27 december 2009 12:38

Har precis vaknat:P Rekord!!! Satt o prata i telefon till 4 igår med en person vars namn jag inte nämner:) Hur som helst va det underbart, mkt tårar och mkt skratt vart det:,) Saknar personen obeskrivligt mkt:,( Sitter nu med min syster o lyssnar på musik:) Tror jag ska tvinga henne till o göra frukost till mej;D Yeees!! Hon gjorde det:P Bra där... Idag blire nog till o bara ta det lugnt:) Jag o en kompis har vart ovänner sen skolan börja, men igår blev vi vänner igen:) Ska kanske vara me henne ikväll:D

 

  

UG

Av Linda - 26 december 2009 23:13

Precis hem kommen fråg UG:) Harvart en rolig kväll,kul o få träffa allt folk igen:D Fan kännernu hur mkt jag saknar allihopa:/ Man träffar dom ju typ aldrig nu när man bor hos mamma o går i skola inne i stan:( Jag må börja åka hit oftare... Man kan ju inte vrida tillbaka tiden och jag har missat väldigt mkt om vad som hänt här osv. Och det gör ont att tänka på det:( Mest av allt har jag saknat att umgås med Jakob, och nu ikväll fick jag träffa honom:,D Jag blev så himla glad att det inte går att beskriva med ord. Nu ska jag duscha:)


Jakob får stå för bilden;)

  '

 

Av Linda - 25 december 2009 14:56

Har precis komme hem ifrån farmor:) Va lite mysigt där med hunden:P Jag o syster satt typ bara o kollade på tv men ändå:P Nu ska jag kolla på förortsungaar:D

 

  

Av Linda - 25 december 2009 11:00

Har precis klivit upp och ska snart åka till farmor och äta frukost:) Kusinerna har åkt är ifrån så hon tyckte det var lite ensamt. Har asa ont i magen sen jag svullat en massa godis och mat igår:P Inte bra, inte bra:) Sitter just nu o äter yoghurt med choklad bitar, asa gott:) Aja nu ska jag göra mej iordning:O)

 

Hoppas alla hade en bra jul:)

Vilket jag inte hade

  

Presentation

Gästbok

Fråga mig

0 besvarade frågor

Omröstning

Jag hatar falska människor!!!
 Ja
 Nej
 Bryr mig inte

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8 9
10
11 12 13
14 15
16
17
18
19
20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30 31
<<< December 2009 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards