skoogsmusen

Alla inlägg under november 2009

Av Linda - 10 november 2009 19:54

Hahahahhaha!! För typ 10min sen spillde Albin ut ett glas mjölk över hela bordet, ocg självklart rann det rakt ner i huvvet på katten:P Så nu har mamma duschat av hans huvve så det ser ut som om han har skabb :P Men han e fortfarande lika söt:D Jag vet fortfarande inte vad jag ska göra, saknar Victor så himla mycket:,( Men ett stort plus är iallafall att han har bestämt att han ska kolla på New Moon:) Men man får väl se. Jag vill iallafall inte ha någon pause, jag vill ha han nu... Jag älskar han och jag kommer göra allt för att få vårat förhållande att fungera, det lovar jag. Men jag måste bara få chansen till det:/ Älskar dig.

Av Linda - 10 november 2009 10:03

Hittils har min dag varit väldigt bra. Fick träffa Victor igen:D Jag vet, vi har en pause. Men vi kan helt enkelt inte vara ifrån varandra, eller? Han sa alldeles nyss att vi tagit en pause men att han vill vara med mig. Men vi måste försöka att hålla oss ifrån varandra. Idag börjar jag 12:30 och slutar 17:30 väldigt bra tider:) Sen imorron börjar jag 15:00 och slutar 20:00 sen torsdag - fredag så börjar jag 7:30-10:00 Sen har jag rast till 12:30 o sen slutar jag 15:00. Det är bra tider tycker jag:D Igår fick jag vara med om 2 epilepsi anfall med en och samma person, och han fick dom på raken. Det var väldigt läskigt, men jag vänjer mig nog:) Hur som helst är dom jätte gulliga där borta både personalen och de boende:) Trivs mycket bättre där än på ålderdomshemmet. Sen blire lunch och sen ska jag dit bort, måste göra klart svenskan också men jag har ingen fantasi just nu. Det enda jag tänker på är Victor, sja jag kanske skriva  en svenska uppsats om oss istället? Hm, vore inte en sån dum idé kanske...

Av Linda - 10 november 2009 08:20

Sitter på skolan och har jätte tråkigt. Ingen som jag känner är här så jag har ingen att prata med:( Kunde nästan inte sova nått inatt, vaknade flera gånger och hade jätte ont i huvve:( Jag kan inte sluta tänka på att du kanske hittar någon annan under de här 2 veckorna, det gör ont o tänka på det. Jag kommer inte orka mer om du gör det. För jag älskar dig över allt annat. Det känns som om du kommer att göra det, för du tvekade på ditt svar när jag frågade. Jag orkar inte det här längre, jag saknar dig:,(

Av Linda - 9 november 2009 21:11

Inatt blir det en natt full av tankar om dig. Jag kommer inte kunna sova nånting:( Jag saknar dig obeskrivligt mycket, du är mitt allt Victor:,( Aja, kan jag inte sova får jag väl läsa och om ite det hjälper får jag ligga vaken o tänka. Som vanligt:/ Nu ska jag iallafall kolla på tv med mamma o syster:) Får mig iallafall att glömma allt för en liten stund.

Av Linda - 9 november 2009 20:11

Idag fick jag vara med dig för sista gången på 2 veckor. Det var svårt att säga hejdå, mitt hjärta gick i miljoner bitar. Jag saknar din doft, din röst och din närhet:,( jag vill att du ska vara här, jag kommer inte klara mig 2 veckor utan dig. Definitivt inte utan att få höra din röst. Jag saknar dig otroligt mycket, men hur mycket jag än skriver om det så kommer ingenting bli ogjort. Och hur mycket jag än gråter så kommer jag aldrig att få dig tillbaka. Det var nog menat att det skulle bli såhär, det var aldrig meningen att det skulle vara vi. Menmen, sånt är livet. Jag saknar dig iallafall obeskrivligt mycket:,(<3

Av Linda - 9 november 2009 08:25

Kom till skolan för typ en kvart sen. Och när jag klev ut ur bussen så fick jag se världens finaste person (Victor). Jag har saknat han så himla mycket, och han tog min hand medans vi gick till skolan:,) Sen innan han gick på lektion så stog vi o kramades och kysstes ocj töntig som jag är började jag gråta:,( Jag kommer sakna allt det där otroligt mycket. Jag vill egentligen inte ha någon pause, jag vill att han ska vara min helt och att jag får pussa o krama han så mycket jag vill. Men man kan ju inte få allt som man vill ha. Det har jag förstått nu. Men jag är iallafall obotligt kär i honom och det kommer jag alltid att vara. Från det att jag träffade honom har han varit den enda för mig. När vi stog där och kramade varandra så kändes det fortfarande som att han ville att det skulle vara vi, men jag vet inte. Varför skulle han då göra slut?:,( Sen idag så ska jag bort till Grön gatan och ha mina fältstudier. Asså jag orkar inte med det här. Det suger. Jag vill att allt ska vara som det var förut:,(

Av Linda - 8 november 2009 20:34

För ungefär 1 timme sen kom Julia hem ifrån pappa:) Och jag fick nyss veta att hon ska få en ny mobil, något fusk:-o Fast jag fick ju en bräda, men ändå. Jag har hittat ett par skor som jag vill ha, men tro på fan att han sa att han inte hade råd. Asså han lovade mig att vi skulle köpa snowboard skorna nu när han får lön, men han gick inte med på att jag bytte till vanliga skor ist. Gud va sur jag blir! Men jag hoppas iaf att han isf håller vad han lovat och köper snowboard skorna iaf. Annars jävlar.

 

Aja skulle lönka till skorna men hittade ingen sida:P

Dom finns iaf på Scorett för 1299:) Det är ett par Canada snow;D

Av Linda - 8 november 2009 18:50

Har nyss sutte och ätit en underbar middag med Mamma, Anders och Albin:D Fläskfilé och strips, muums:D Nu ska Albin upp och duscha och sen blir det finns i sjön + tårta:) Imorse grattade vi världens bästa plastpappa på farsdan:D Säger väl grattis en gång till här då:) Har pratat lite med Victor idag också, kändes väldigt bra:) Men som sagt 2 veckor från och med imorron:/ jag hoppas att det blir vi sen igen och att han inte håller på med någon annan under de här 2 veckorna. Visst han väljer ju själv hur han gör, jag kan inte bestämma över han och hans liv. Men han va ju min först:/ Jag saknar han otroligt mycket och imorron kommer vara den värsta dan i mitt liv. Vi kommer inte prata med varandra nånting under de här 2 veckorna, och sen så vet vi ju inte hur vi ska ha det efter heller. Så imorron kan bli allra sista gången jag kysser han eller håller om han överhuvudtaget:,( Jag hatar den tanken. Som sagt det känns bättre men ändå inte bra:( Jag har varken på mig halsbandet eller ringen, och det gör ont. För de 2 sakerna va de värdefullast jag hade (sak väg). Jag älskade dom sakerna för att dom hade något med Victor o göra. Halsbandet fick jag på min första födelsedag som jag firade tillsammans med honom och ringen var ju ett bevis på våran kärlek. Jag kommer ihåg när vi bestämde att vi skulle förlova oss:,) Och när väl dagen kom så... Ja jag vet inte vad jag ska säga. Det var en underbar upplevelse, känsla och dag. Jag skulle kunna återberätta hela den dan. Jaa kommer aldrig glömma en detalj. Hur många år det än går kommer jag minnas det som om det var igår. Jag kan inte med alla ord i världen kunna förklara vad du betyder för mig. Och du kommer nog aldrig förstå. Du va mitt allt och det kommer du alltid att vara. Du fick mitt hjärta och det kommer du alltid att ha kvar. Hur många gånger det än kommer bli krossat kommer Du hela det igen. Jag kommer alltid att finnas här för dig, det vet du. Hur många gånger du än kommer att säga att det inte är vi längre så kommer det alltid vara vi i mina tankar.

 

  

Jag saknar fysisk kontakt och jag saknar dig

Presentation

Gästbok

Fråga mig

0 besvarade frågor

Omröstning

Jag hatar falska människor!!!
 Ja
 Nej
 Bryr mig inte

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5
6
7 8
9 10 11 12 13 14 15
16
17
18
19
20
21 22
23
24
25
26 27 28
29
30
<<< November 2009 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards